BIM FEBRUARI 2017
Hoppar in i tråden jag med. 29 (väldigt snart 30) och sambon 27. Första barnet, första försöket. ÄL+1. Två långa veckor framför mig. Som sagt bara första försöket, men kan inte låta bli att hoppas.
Hoppar in i tråden jag med. 29 (väldigt snart 30) och sambon 27. Första barnet, första försöket. ÄL+1. Två långa veckor framför mig. Som sagt bara första försöket, men kan inte låta bli att hoppas.
Jag brukar fascineras av alla symptom som så många säger att dem har innan dem upptäcker att dem är gravida. Jag kände absolut ingenting med första barnet.. inte innan jag plussade och det enda jag kände efteråt var den helt hemska tröttheten som kom typ runt vecka 8.. sen kommer ju andra symptom senare men sådär i början...
Ingen av de jag känner och pratat med har heller känt något speciellt innan dem plussade. Vore kul om jag också kunde få lite symptom denna gången
Min mens borde komma idag eller imorgon men ännu syns inget till... jag brukar alltid få den på morgonen så jag får hålla ut till imorgon och vänta och se..
LinaJ87 och du är gravid? Grattis Har ni försökt länge?
Grattis! Vad härligt!
Det hade min väninna med sin son, allt var och är bra med honom
Men jo, jag håller tummarna
*försöka