• josssa

BIM FEBRUARI 2017

Tredje försöket med barn nr två. Första försöket var för ett år sedan som började bra men slutade i missfall v.12. Med min dotter, som nu är 4år blev jag gravid andra försöket, och graviditeten som slutade i missfall så blev jag gravid på första försöket. Båda gångerna och även denna gång har jag ätit Bisolvon mellan mens och ägglossning. Har äggkossning nu och BIM 1/2.

• josssa

Vi har BIM samtidigt :) några symptom? Jag mår precis som vanligt, det enda är att jag har rosa flytning i cirka tre dagar nu.

HoppasPåEnTill skrev 2017-01-26 12:01:09 följande:

Jag kör med rosenrot och munkpeppar. :)

• josssa

Vi har BIM samtidigt :) några symptom? Jag mår precis som vanligt, det enda är att jag har rosa flytning i cirka tre dagar nu.

HoppasPåEnTill skrev 2017-01-26 12:01:09 följande:

Jag kör med rosenrot och munkpeppar. :)

HoppasPåEnTill skrev 2017-01-28 15:56:04 följande:

Nepp. Inte någonting. Kände en lite diskret molvärk längst nere i magen, tidigare men inte sedan dess. Jo! Jag kissar ofta och mycket.

Då återstår det att se på onsdag för oss båda :) Kommer inte testa mig före...

Jag har varit gravid två gånger tidigare och då hade jag tydliga symptom och var redan säker när jag gjorde gravtest.
  • josssa
    HoppasPåEnTill skrev 2017-01-29 09:00:26 följande:

Jag försöker hålla mig också men det är svårt. Idag gick jag upp tidigt och gick på toa snabbt så jag inte hann jämta en mugg. Haha

Haha ja det är svårare på helgerna också när man inte har bråttom iväg till jobbet. På vardagarna är man så upptagen med annat vilket gör att man inte tänker lika mycket på den önskade graviditeten.
  • josssa
    HoppasPåEnTill skrev 2017-01-29 11:16:13 följande:

Jag märker att jag letar symtomhela tiden. Jag har varit vaken drygt 3 timmar och kissat mycket, 4 gånger. Jag har varit supertrött i 2 dagar och hade diaree igår.

Fast, det kan såklart betyda nada.

Hehe rätt så likadant här. Tre dagar till ska jag försöka härda ut! Lycka till nu :)
Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017