BIM FEBRUARI 2017
Hjälp. Jag rör ihop det.
Rosenrot och angus cactus ska man sluta med vid ÄL men apiforce kan man äta hela cykeln. Stämmer det?
Hjälp. Jag rör ihop det.
Rosenrot och angus cactus ska man sluta med vid ÄL men apiforce kan man äta hela cykeln. Stämmer det?
Jag kör med rosenrot och munkpeppar. :)
Märker du någon skillnad? :)
Vi har BIM samtidigt :) några symptom? Jag mår precis som vanligt, det enda är att jag har rosa flytning i cirka tre dagar nu.
Vi har BIM samtidigt :) några symptom? Jag mår precis som vanligt, det enda är att jag har rosa flytning i cirka tre dagar nu.
Då återstår det att se på onsdag för oss båda :) Kommer inte testa mig före...
Jag har varit gravid två gånger tidigare och då hade jag tydliga symptom och var redan säker när jag gjorde gravtest.
Hej allihopa!
Jag har BIM 3/2, har dock rätt kort lutelafas (12dagar) samt mellanblödningar från 1 vecka efter äl fram till mens, vilken kom punktigt idag. Detta är vårt första försök.
Tog ett test nu ikväll som visade ett knappt existerande plus, vågar absolut inte tro nånting med tanke på mina blödningar och korta lutealfas.
Idag är egentligen första dagen jag känner mig annorlunda, har varit trött och har en brännande känsla kring livmodern. Inga andra symptom. Tror dock bara att det är mensen som är på gång..
Vad tror ni om testet? Ljuset är ändrat.
Testade lite tidigt men visst hade jag rätt !! Är.detta på riktigt. Jag är överlycklig!!!
Haha ja det är svårare på helgerna också när man inte har bråttom iväg till jobbet. På vardagarna är man så upptagen med annat vilket gör att man inte tänker lika mycket på den önskade graviditeten.
Hej alla! Grattis till er som redan plussat och lycka till till er andra ????
Detta test gjorde jag igår ( har bim den 2/2 eg)
Ägglossningstest
Lördag 2 test
Söndag 2 test
Måndag 3 test
Tisdag 3 testa (de näst längst ner är från igår kväll kl 21)
Onsdag idag på morgon urin efter 4 min
Fattar nada
De sjunker aldrig. De ser då ut först men efter 5 min är dom lika starka. Suck
Men de är ju såå irriterande. Hade du så hela månaden sist?
Så här ser mina ut idag. Fertilitetsmonitorn är fortfarande på låg.
Själv fick jag glad gubbe på CB'S äl-test men negativt på Apotekets! Fattar noll här. Vilken av de ska man lita på?
Är också endast på CD 7, brukar få äl runt CD 10.
Sexar på varannan dag ändå men vet inte hur jag ska tänka. Märkte av vattniga flytningar i går kväll och svag molvärk i dag.