Inlägg från: Lillafisfia |Visa alla inlägg
  • Lillafisfia

BIM FEBRUARI 2017

Hej!

Hoppar över från januaritråden då mensen kom igår precis som appen förutspådde! Detta blir försök två med bebis nummer 1 :) BIM 10 februari!
  • Lillafisfia
    Plums24 skrev 2017-01-26 08:22:15 följande:

Hej! :) 

Väntar på att mensen ska sluta nu så vi kan börja försöka igen :) Under tiden så har jag läst på lite om rosenrot. Någon som testat detta?

Har i alla fall beställt hem det nu och ska få i mannen en tablett om dagen också nu är tanken.

Men någon som har erfarenhet?

Önskar också lite info om detta, någon som provat! Även munkpeppar!!
  • Lillafisfia
    HoppasPåEnTill skrev 2017-01-26 12:01:09 följande:

Jag kör med rosenrot och munkpeppar. :)

Märker du någon skillnad? :)
  • Lillafisfia

Så roligt med alla +!!! Själv har jag 8 dagar till BIM och allt som hänt so far är en helvetes mensvärk igår ÄL+5 och lite ömma tuttar! Jaja, det får ge sig!

• Lillafisfia
    BIM närmar sig 10/2, har egentligen inga symptom förutom molvärk/mensvärk sedan ÄL. Men har också haft ont i brösten. Det har jag vanligtvis till och från innan mens, i samband med ÄL osv. Nu sitter det dock på utsidan av båda brösten. Är jätteöm och dog nästan igår då jag gjorde burpees... Studsa var ingen hit! Känner ingenting på bröstvårtorna dock. Någon som haft samma? Läser mkt om bröstvårtor... Troligtvis är det väl vanligt tutt-ont men blev lite nyfiekn! 
  • Lillafisfia

BIM imorgon och är inte särskilt hoppfull tyvärr. Haft molvärk och ont i brösten men det har man ju ändå ^^ Vill typ inte testa, man blir bara besviken när dte är sådär tokblankt!

• Lillafisfia
    JessK skrev 2017-02-09 10:32:45 följande:
    Samma här!! Man blir gör besviken. Men du har ju iaf inte fått den där inte efterlängtade mensen iaf
    Nä det ger ju iallafall en liten strimma hopp! När har du BIM?
  • Lillafisfia
    JessK skrev 2017-02-09 16:33:52 följande:
    Hade bim till lördag egentligen, men den satte fart här på dagen :-\ suuck.
    Ah va trist :/ BIM idag för mig och jag är helt säker på att den kommer... Vi får tagga om för BIM i mars!
  • Lillafisfia

Hjälp!

BIM igår, Negativt på test BIM - 1. Idag BIM +1 tog jag ett ÄL-test (väntar på nya gravtest) som visar såhär. Vet att det ej räknas som positivt men är ändå ganska stark. Hört någonstans att det kan ge utslag om man är gravid? Men visst kan det även ge utslag innan mens?

Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017