Är det såhär dagens barn är?
Jag blir så ledsen
Mina söner sedan ett tidigare förhållande är så otacksamma. De bor hos mig, min sambo och vår gemensamma dotter på heltid och är hos sin pappa varannan helg.
Man kan inte ge dem lillfingret utan att de ska ha MER! Mer mer mer! Vi är just nu i sälen, dit vi åker ett par ggr varje år. De tjatar på sambon att han ska åka med dem, han köper liftkort, ena sonen åker en gång... Sen vill de bada, spela, ha godis, surfa etc. Köper vi fika så ställer yngsta sonen frågan: "är det allt vi får"? Vart fan är tacksamheten?
När de är hos sin pappa är det laglöst..
De har fri tillgång till surf och socker... Ja.. De tom sover i sin pappas säng.. 9,5 år och snart 8!
Vi försöker dra ner på socker pga adhd hos den äldste och ger dem endast godis på helgerna och begränsar deras surf varje dag. Vi har rutiner! Vi är världens tråkigaste, snålaste föräldrar!
Är barn såhär idag? De fattar fan inte hur bortskämda de egentligen är! De är så jävla köpta utav sin pappa som har dåligt samvete för att han blev av med vårdanden för ett år sedan då han åkte fast för rattfylla med barnen i bilen!
Det känns så värdelöst! Man bara ger och ger och får aldrig något tillbaka! Ett litet jävla ord - Tack! Är det så svårt?