• V89

Försenad mens 14 dagar, fått negativt test

Hej. Jag är på bim +10 idag och är illamående varje morgon och kväll, samt så fort blodsockret går ner. Ömma och svullna bröst, trött, huvudvärk.. Och emellanåt sticker det nertill i magen.

Testat med clearblue plus och tycker jag anar något men jag vet inte..?

Bifogar en bild om nån har lust att slänga en blick :D

• V89
    Virrepannan skrev 2017-02-03 19:46:59 följande:

Solklart plus skulle jag säga! Grattis :)

Man vet inte riktigt vad man ska tro faktiskt :)

Ingen höjning frpn igår till idag. Borde synas mer för att vara på bim +10 kan jag tycka :)..
  • V89
    Ssarawilhelmsson skrev 2017-02-03 07:53:27 följande:

Inget den gången.. men nu har jag mer symtom än vad jag hade sist.. humöret har varit som en berg och dalbana, trött men kan inte sova på nätterna, mår illa konstant varje kväll. Hade ÄL för 8 dagar sedan, kan jag testa nu och få ett riktigt svar?

Hej! Har du testat? :)

Jag mår också illa varje kväll. :/
  • V89
    Virrepannan skrev 2017-02-03 21:32:32 följande:

Men detta var väl ett vanligt gravtest, eller?

Clearblue Plus, hette det :)..
  • V89

Man får vänta ett par dagar och ta ett nytt test istället :)

Någon skrev i annan grupp att man skulle köpa Predictor Early. Var den inte plus så var det inget plus..? Har ingen erfarenhet av det testet.

Bara så sjukt vad kroppen kan luras annars, mår verkligen pytonilla till och från och tung och varm känsla i brösten.. Är väl skengravid då annars :D...

• V89
    Joo3221414 skrev 2017-02-04 00:24:39 följande:

Jag ser ett plus, fast svagt. Så jag vågar mig på ett: "Grattis!" :)

Med mina andra två tjejer här hemma plussade jag i vecka 7 med första och 11 med andra. Man kanske hör till låghormonare annars?

Törs ju inte riktigt skriva "tack" :D hehe.. Får testa igen om ett par dagar.
  • V89
    __Fundersam__ skrev 2017-02-04 08:24:18 följande:

Hej, är lite i samma situation fast min mens är bara 3 dagar sen. Är alltså på BIM+3, men negativt test senast idag. Har haft mensvärk från och till i 4 dagar och flera gånger varit 100 på att mensen har kommit men det har bara varit rejäla flytningar + mensvärk. Igår kom det även lite ljusrosa på pappret när jag varit på toa så då trodde jag att mensen startade, men nej.

Någon som varit med om liknande? Brukar bara ha mensvärk någon timme innan mensen kommer.. Har även haft mer huvudvärk och flytningar än vanligt.

Tack på förhand!

Huvudvärk och flytningar här med. Rosa på pappret kan kanske vara nidblödning? När hade du ägglossning? Den kanske blev försenad så det är en blödning att ägget fäster nu. :)

Håller tummarna! :)
  • V89
    __Fundersam__ skrev 2017-02-04 09:02:57 följande:

Spännande! Hm känns lite sent för att vara en nidblödning. Hade troligtvis ÄL 18/1, men visst ÄL kan ju ha varit senare än jag trott. Vill bara få mensen nu eller ett positivt gravtest så att jag vet. Gjorde förresten ett ÄL-test igår dom var negativt. Har nämligen hört att de kan ge utslag när mensen är på g.

Håller tummarna för dig med :)

Jaha kan man få utslag på ägglossningstester när mensen är påväg, måste testa sen! :)

Jag vill med ha mensen eller plus. Frustrerande att inte veta :D
Svar på tråden Försenad mens 14 dagar, fått negativt test