Gravid efter bukplastik
Hej!
Hur mycket ökade ni i vikt under denna gång? Jag är mest fundersam pga. att jag gått upp med 30kg under förra grav och om magen klarar av en sådan upp gång efter buk utan påverkan :(
Hej!
Hur mycket ökade ni i vikt under denna gång? Jag är mest fundersam pga. att jag gått upp med 30kg under förra grav och om magen klarar av en sådan upp gång efter buk utan påverkan :(
Hej
Är det någon kvar i tråden?
Jag är gravid vecka 20 och har inte ännu kännt några sparkar som med tidigare graviditeter :( har någon märkt att man känner sparkar senare pga bukplastiken kanske? Börjar bli orolig då jag med tidigare graviditeter har känt tidigare.
Vet du om moderkaka är i bakvägg eller framvägg? Min första graviditet hade jag moderkaka i bakvägg och kände supertidigt. Nu är den i framvägg och jag började känna av rörelser förra vecka, gick in i v.20 i måndags och känner av mer och mer hela tiden
Okej. Kan tyvärr inte svara på det då jag inte har genomgått det själv. Men jag gjorde k.snitt 2 månader innan min nuvarande graviditet och min bm sa att det kan kännas lite mindre pga ärrvävnad men nu tycker jag att jag känner av mycket. Har di frågat din bm om det lan vara så? Alltså att man kan känna mindre pga det? Hoppas du börjar känna av snart :)