Inlägg från: Anonym (bitch) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bitch)

Han sörjer fortfarande sin döda fru!

Nu kommer jag låta som världens elakaste och okänsligaste bitch. Men jag undrar om det här är normalt. Min pojkvän sedan ett år tillbaks var för tre år sedan med om något hemskt. Han var gift med sin ungdomskärlek, hans fru blev sjuk och dog ganska hastigt och ung (strax under 30). de fick inga barn, vi har inga barn (än).

Han döljer det delvis för mig, men jag har ofta kommit på honom på nätterna med att gråta. Han kan bläddra i fotoalbum eller titta på något inspelat med sin döda fru. Tre år efteråt. Att han gråter vid hennes grav är väl en sak, men att han sitter och gråter på nätterna känns väldigt olustigt så lång tid efteråt.

Jag fattar ju givetvis att det är jättejobbigt och jättehemskt för honom osv. vår relation är bra, han är underbar på alla sätt och vis men det känns som om hans fru är alldeles för närvarande i hans tankar och i vår relation för mycket. Hon är ju trots allt död. Sorry, men kan inte uttrycka det snyggare.

Det är svårt att prata med honom om detta, det är så känsligt på något sätt. Jag vet ju att han alltid kommer älska henne osv. Men som sagt, hon är död, jag är här levande.

Är tre år för länge att gråta? 

• Svar på tråden Han sörjer fortfarande sin döda fru!
  • Anonym (bitch)

Han gråter inte varje natt (vad jag vet) men kanske 2 gånger i månaden eller så? Det har vart mer nu under julen. Han är glad och käck på dagarna, men när han tror jag sover så kommer det. Han går upp ur sängen, smyger ut i vardagsrummet och sedan sitter han där tyst och gråter.

Svar på tråden Han sörjer fortfarande sin döda fru!