• bonzo

41 år och försöker bli gravid

Hej,

Hur har det gått för er? Vi har ca 20 försök bakom oss och inget plus i sikte. Har nu fyllt 41 år. Börjar fundera om det kan vara värt att prova ivf. Eller om chanserna är nästan lika bra hemma...

Flisan41 skrev 2018-05-08 13:22:28 följande:

Ja det är helt ok faktiskt.. Man får vara tacksam för det man har och inte sörja över det man inte har. Jag har ju en fantastisk dotter och lyckas jag inte bli gravid är jag så glad att jag fått henne. Lycka till inför förlossning! Spännande! Kram

• bonzo

Hur har det gått? :)

Solros2 skrev 2019-11-16 09:28:24 följande:

Efter 2 års försök ett missfall föra året i v9 så äntligen plussade jag igår efter 8 dagars försenad mens ! Vi hoppas denna gång går hela vägen!

• bonzo

Så trist! :( Hur gammal är du? Har ni barn sedan innan? Jag fick ett tidigt missfall i oktober... jag är 41 och vi har nu försökt i två år. Har nu ätit femte och sista kuren av letrozol.. Bim 5-6 februari. Funderar på ivf till våren. Enligt gynekologen ska våra chanser vid ivf vara goda..

Solros2 skrev 2020-01-25 08:44:35 följande:

Det har inte gått bra fick igen missfall i december i 8+0v ! Vi försökt igen men blev inte denna månad heller gravid :(

Svar på tråden 41 år och försöker bli gravid