Inlägg från: DragonWoman |Visa alla inlägg
  • DragonWoman

41 år och försöker bli gravid

Minns inte om jag skrivit tidigare här men men...

41 och har nu försökt 6 månader att bli gravid igen efter missfall. Tuggat rosenrot, Q10 och använder fertilitetsmonitor. Nada zipp zero. Lyckats få "fina" spökstreck på cb early några gånger så de testen kan slänga sig i väggen nu

Tänkte paus monitorn nu och enbart använda vanliga stickor... Billigare med

• DragonWoman
    40 år och jobbar på nr 3 skrev 2017-07-30 09:48:46 följande:

Kämpa på! Jobbigt med spökstreck när viljan till en liten är positiv.

Jag kör med Natural Cycle, enligt den så har jag haft ägglossning precis, hurra i såfall :) Hade även sex samtidigt.

Negativt test idag så inväntar mensen och nytt försök nästa cykel... Monitorn får samla damm nu.

Natural Cycle, vad är det?
  • DragonWoman

Bim +2 idag. Ingen mens och negativa tester. Suck!!! Irriterande då man vill komma förbi mens och börja försöka igen.

• DragonWoman
    40 år och jobbar på nr 3 skrev 2017-08-04 21:56:16 följande:

Ja det förstår jag! Mensen är ju helt värdelös att vänta på inbär sits. Suck, jag tänker på dig

<3

Förra cykeln kom den 2 dagar tidigare och nu är den sen. Fattar inte vad kroppen håller på med Tack <3

Btw, nån här som testat ägglossningstest och graviditetstest från wish? Hiss eller diss?
  • DragonWoman
    40 år och jobbar på nr 3 skrev 2017-08-06 23:36:46 följande:

Har du fått din mens än?

Nej. +5 idag.
  • DragonWoman
    40 år och jobbar på nr 3 skrev 2017-08-07 16:48:08 följande:

Spännande, när ska du testa dig?

Imorgon. Funderar på om min ägglossning ev varit senare eller uteblivit helt.
  • DragonWoman

Negativt igår. Bim+7 idag. Nån som vet hur länge man ska vänta med att kontakta gyn eller nått för att kolla varför?

• DragonWoman

Tror jag missat ägglossning denna cykeln. Var och hälsade på en väninna 1 vecka och glömde ägglossningstesten hemma såklart... Kom på idag att testa men skrikande negativt. Så antingen missat eller så är den sen alternativt uteblir för tredje gången på raken...

Svar på tråden 41 år och försöker bli gravid