41 år och försöker bli gravid
Hej ts! Här är en till 40 + are som försöker få till en liten till :) Väntar på ägglossning efter ett tidigt missfall.
Skulle va kul att följas åt om du har lust. Vi har försökt i 21 månader nu.
Hej ts! Här är en till 40 + are som försöker få till en liten till :) Väntar på ägglossning efter ett tidigt missfall.
Skulle va kul att följas åt om du har lust. Vi har försökt i 21 månader nu.
Hej!
Här har du en 40 plussare till ;) Är inne på fjärde försöket nu. BIM den 20:e
Har tre barn sedan tidigare.
/S
Har fått pergotime utskrivet och åt dubbel dos denna månad med start dag 5-9. Har haft pms "från helvetet" i en vecka nu med ömma bröstvårtor, mensvärk, humörsvängningar mm. Värre än vanligt. Hade sex 2 dagar innan äl och samma dag som lh-stegring enl ägglossningstest. Jag hoppades ändå att det kunde vara gravidsymptom men när jag varit och tränat förut kom en ljusrosa flytning så jag antar mensen är på g...
Jag tar rosenrot :)
Hej. Följt er länge. Och tror jag skrev nån gång i början av tråden men ej säker. Men får jag va med? Jag är också 40+ are. 43 nämre bestämt. Jag och min man har två gemensamma barn och sen har jag en sen tidigare förhållande. Nu har vi försökt med att få en till men tycks inte vara det lättaste. Hittills har vi försökt i 2 och ett halvt år.
Kram på er
Ja usch kämpigt som tusan när åldern går emot en :( Har du barn sen tidigare flisan 41? Vad äter du för naturläkemedel? Jag har testat rosenrot tidigare och funderar på att börja med det igen. Jag har blivit gravid några gånger men får tyvärr kemiska graviditeter bara hela tiden. Sen käkar jag lite vanliga vitaminer.
Vad är dhea och melatonin och vad gör de? Är det läkare som måste skriva ut det eller?
Verkar intressant. Ja så tänker jag med att man vill prova det man kan. Finns inte mycket att förlora på det ju. Just nu har jag börjat med rosenrot igen. Tänkte ge det iallafall ett par chanser till. Sen läste jag någonstans att bidrottninggele tydligen ska vara bra. Alltså det är en hel djungel tycker jag.
Hallå i tråden!!!
Hur går det för er, ser att inget skrivits sen november...???
Hur mår du annars då? Kroppen behöver nog ställa om sig lite efter mf
Väntar på äl som bör komma om nån vecka ungefär :)
Hur går det för er andra? <3