Så jäkla olämpligt....
Hej,
Jag har två barn. Blev gravid med trean trots att jag hade spiral. Hela tiden fick jag känslan av att det var "meningen" att detta barn skulle komma till oss. Och jag älskade det direkt när jag såg plusset på Stickan!
Sedan tänkte jag på mina två barn och på det liv familjen lever nu. Har haft jobbiga graviditeter och svåra förlossningar. Sista barnet sover ännu inte ordentligt på nätterna och när jag väl lyckats söva barnen och äntligen slänger mig i soffan för att få några minuters egentid med mannen innan jag somnar så tänker jag för mig själv.."tänk om jag hade en bebis nu oxå"...
Jag vet att man orkar och klarar av det för att man måste men jag vill inte känna så. Båda mina barn var planerade och mycket efterlängtade och det är så jag ville känna!
Så jag grät mig igenom aborten. Det är nu tre veckor sedan. Jag tänker mycket på det men jag mår inte dåligt längre. Det kommer vara mycket jobbigt men det ljusnar efteråt jag lovar! Krama mycket på dina barn och tillåt dig vara ledsen ett tag
Stor kram!