Inlägg från: Anonym (Flickmamma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Flickmamma)

Vad tycker ni om dessa namn? Vilket gillar ni bäst?

Väntar en liten flicka i februari och kan inte sluta tänka på namn! Dessa är mina favoriter just nu, vilka gillar ni och vad tycker ni om de andra? Jag vet att de är ganska annorlunda varandra.. suck jag kan aldrig bestämma mig.

Rösta på det ni gillar bäst :) (Jag vet att Sibylla är lite "taget" av matstället, men kan inte hjälpa att jag älskar namnet)

(Vill vara anonym pga folk jag känner)

Tack!!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om dessa namn? Vilket gillar ni bäst?
  • Anonym (Flickmamma)

TACK för alla röster hittills jag vet att namnen är väldigt annorlunda och förväntar mig inte att alla ska gilla alla namn :) 

• Anonym (Flickmamma)

Tack för alla svar! Det är så kul att höra vad andra tycker :)

• Anonym (Flickmamma)

Tack för alla röster :) Jag tror att jag själv tycker minst om Åsa och Sonja, så de namnen kanske ryker, eller så får de bli andranamn istället!

God jul!

• Anonym (Flickmamma)

Så vitt jag vet så är väl inget av namnen amerikanska? Aurora och Marian har väl båda existerat längre än landet USA?

• Anonym (Flickmamma)
    Fytten skrev 2016-12-25 17:07:13 följande:
    Välj inte Aurora om du bor i sydliga delar av Sverige. Det är ett namn som blir rätt "intressant" med alla olika varianter av R, i synnerhet i områden där R inte uttalas öht. smile1.gif
    Anonym (rosa) skrev 2016-12-25 17:20:18 följande:
    Auaua =D

Haha! Jag bor, som tur är, i mitten-Sverige Tror jag aldrig har hört Aurora uttalas av någon som är från t.ex. skåne, men Auaua låter ju skitkul.

Tack igen för alla röster och åsikter!!
Svar på tråden Vad tycker ni om dessa namn? Vilket gillar ni bäst?