BF Juli 2017 Södra Stockholm
Hej på er alla i tråden!
Hur mås det? Full fart med jobb och vardag?
Själv känner jag mig tröttare igen. Haft en piggare period men sista dagarna har jag mått lite illa och varit sååå trött. Börjar fantisera om att sluta jobba. Eller i alla fall gå ner i tid. Samtidigt är jobbet en stor del av mitt liv och får mig så engagerad. Kommer bli så tomt utan alla kollegor.
Vi håller på o velar om att flytta eller inte. Bor i en fyra men det känns som om det kommer blir trångt med fem i familjen. Hur bor ni?
Jag jobbar bara 90% nu sen min minsta började på fsk. Men jag funderar också på att gå ner till 80 kanske.. men försäkringskassan är så seg med att ändra så jag vet inte om jag orkar hålla på ändra. Förra grav var jag ledig fredagar hela sista månaden innan bf. Det var jätteskönt!
Vi bor i radhus på 140 kvm och två uteplatser. har 4 sovrum så det räcker precis till att alla familjemedlemmar får varsitt sovrum :) dock är ena rummet ett gym just nu och där kommer min syster bo ett tag i sommar. Så bebisen kommer inte få eget rum på ett tag. Men det gör ju inget ligger ju ändå förmodligen bara klistrad på mig ;)