BF Juli 2017 Södra Stockholm
Tycker jag verkligen du ska vara! Det ÄR ju bra siffror. jag tänker inte på kub längre if. Har "gått vidare" och ser fram emot att vara nervös inför nästa moment nu rul.
Tycker jag verkligen du ska vara! Det ÄR ju bra siffror. jag tänker inte på kub längre if. Har "gått vidare" och ser fram emot att vara nervös inför nästa moment nu rul.
Tack! Ska fixa det!
Hon är lite före bara, ett tag kvar till alla hjärtans
dag haha.
Ok, planerade du en separation tidigt förra graviditeten? Är det ny pappa den här gången?
Jag har rul 1/2. Så det är ju inte megalång tid kvar. Men jag tänker på det mycket och kommer börja hypa upp mig i god tid innan, det vet jag nog. När har du rul?
Gaaaah! Idag känner jag mig så grymt otålig! Vill ha RUL nu! Jag vill känna riktiga rörelser! Känns sååå långt bort.
Istället för att njuta av här och nu känner jag mig bara apatisk. Livet på vänt liksom...
Ja, det är ju liksom för tidigt att börja shoppa osv. Vill gå i ide till april och våren.
Jag har typ en dröm om att kunna träna igen, under graviditeten. Jag mår mycket bättre i livet då. Och jag tror att det skulle göra gott för psyket. Nu är ju ALLT mitt fokus på magen. Eftersom jag mest är stilla och vilar och har mått så pyton. Graviditeten är det enda som händer rent fysiskt nu. Ett nytt fokus kulle sitta bra. Kolla upp lite mammaövningar och recept på bra mat och satsa på kroppen igen. Meeeen har varit så trött så det har inte varit ett alternativ.
Igår orkade jag ta mig iväg o simma efter jobbet! trodde inte att jag skulle orka men det gick okej. Kändes skönt att använda kroppen.
Idag är jag som vanligt helt sänkt :).
Vad härligt att få simma! Det skulle jag också ta mig tid till om jag kunde. Men jag har ett brock i ena vaden. Kom med första graviditeten och har kommit tillbaks i de andra. Det gör svinont till och från varje dag och det som gör det allra värst är kyla. Ibland när jag kliver ut genom utterfförren och kylan slår mot benet tappar jag andan och måste hålla mig i något för att det gör så ont. Extremt knäppt! Och samma blir det om jag kliver ned i kallt vatten. Synd för simning är ju fantastiskt skönt när man är gravid! Har du nära till badhuset?