Ise skrev 2017-03-26 19:23:45 följande:
Jag är trött hela tiden. Heeeela tiden. Men det beror nog mest på sömnbrist. Barnen sover väldigt dåligt och vaknar absolut senast kl 5 VARJE morgon och har alltid gjort. Kan inte minnas en morgon jag sovit längre än kl 6.
Sen bråkar de mycket och efter att nu vabbat och sen varit hemma sjuk med båda i över en vecka ska det bli väldigt skönt att jobba imorgon!!!
Mitt hår är så torrt så torrt och jag har fått finnar precis överallt i hela ansiktet :( med killarnas graviditeter var det precis tvärtom! Hade strålande hy och tjockt fint hår. Så funderar mer och mer på om det inte är en lillasyster där inne. Hade sån mörk rand över hela magen med killarna också men ingen alls nu. Så lite olikt sig är det allt.
Ni som inte väntar er första - har ni märkt någon skillnad på grav jämfört med första?
Jag har inte märkt så stor skillnad, men jag tror jag har fått foglossning vilket jag inte hade sist. Då var jag iofs sängliggande hela graviditeten så kan ju vara därför. Förra gången blev jag andfådd i typ v12 och nu är jag inte alls det. Denna gång tycker jag mig känna av humörsvängningar och att jag blir arg lättare. Har en son och detta blir också en kille.