BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag har denna natten sovit som en stock? Lite sammandragningar på kvällen förnatten men sen sovit 01.30-09. Uppe och kissade sen somnade jag om igen tills 12.30? Stenhård mage och mensvärk när jag vaknade. Har inte sovit så sammanhängande och länge på månader. Hoppas lite tafatt att det betyder att kroppen nu är och har gjort sig redo? Men men har ju haft alla möjliga o omöjliga förhoppningar så vi får se. Enligt alla konstens regler och symtom borde ju barnet vilja komma ut nu!
Hoppas du är och föder barn Wooden!
Har också bf imorgon men här finns inga tecken till att det blir barn den närmsta tiden haha. Knappt sammandragningar bara en jävla värk i bäcken och rygg, så tipset om att "hitta på saker" går fetbort här. Jag lär dö av tristess innan det äntligen är dags.
Tycker mig må lite underligt sedan igår. Extremt rapig, vilket jag aldrig är. Haft ont över hela magen och igår kväll kändes det som om han borrade ner sig ytterligare. Kände plötsligt hans hickningar långt ner mot min rygg. Kanske vände han sin rygg bakåt? Sedan dess verkar han totalt fastparkerad längs min vänstra sida, magen ser konstant sned ut. Hela vänstra sidan är dessutom helt hård hela tiden plus ordentliga sammandragningar. Och magen allmänt i uppror. Kanske är något på gång trots allt?
Har varit dålig på att läsa i den här tråden nu sen min lilla knatte kom men grattis till alla nya bebisar och lycka till ni som fortfarande väntar på era små mirakel <3
Har också bf imorgon men här finns inga tecken till att det blir barn den närmsta tiden haha. Knappt sammandragningar bara en jävla värk i bäcken och rygg, så tipset om att "hitta på saker" går fetbort här. Jag lär dö av tristess innan det äntligen är dags.
Är på väg in till förlossningen nu. Tycker jag har riktigt onda värkar (om än lite oregelbundna, varierar mellan 5 och 2,5 min i intervall typ). Men skönt att få komma in på bedömning iaf! Hoppas verkligen att kämpandet under dagen givit resultat.
Hej alla!
Imorgon blir vi igångsatta med ballongmetoden.. Är det någon som har erfarenhet av den? :)
Tänk vad kulturell du kan lyckas bli ist genom att läsa mängder av böcker och se på film . Men helt ärligt, det är så tråkigt att bara vänta.