BF Juli 2017 ny
Märkligt, bilden kom inte med, testar igen :)
Märkligt, bilden kom inte med, testar igen :)
Åh vad härligt <3 det är en sån fantastisk känsla!
Hur mår ni alla ? Jag har fortsatt må relativt bra symtommässigt. Ytterst lite illamående, värre med brösten, dom gör konstant ont.
Mitt humör börjar dock komma tillbaka nu, gråter för minsta lilla, noll tålamod, framför allt till bonusen som är i "varför då" åldern.. känner mig så hemsk och elak när jag stundvis ryter ifrån "det bara är så!! " vill ju mest av allt bara vara den glada lekkompisen som jag brukar vara.. men orken är borta ! Känner mig hemsk över att jag tycker det ska bli skönt när h*n åker till sin mamma..
Mitt uppe i flytt också vilket stressar en ännu mer.. usch helst av allt vill jag bara gå och lägga mig och vakna när flytten är över.. är tack och lov ledig till på fredag, skönt att slippa tänka på jobbet också mitt i allt kaos.
Just nu är det inte alls kul att vara gravid, hoppas det vänder snart igen..
Har nog aldrig skrivit ett så negativt inlägg som nu, dock väldigt skönt att ha några att kräka av sig till som inte heller tycker livet är rosa moln,glitter och rosenknoppar just nu..
Hej tjejer ! Är nu i vecka 12+4 och har senaste 2 veckorna drabbats av hicka !! Haha, håller på hela dagarna men bara 1-2 st per gång, håller på att bli tokig, någon som varit med om samma eller vet vad det kan bero på? :p
Lustigt, jag har också plötsligt fått hicka ofta senaste tiden. Har ingen aning om varför! Är också i vecka 12+4.
Var på rul idag, blev tillbakaflyttad en vecka, så 16+5 idag istället för 17+5. Har ju blivit fram och tillbakaflyttad 3 gånger nu då bebis verkar växa lita ojämnt. Allt såg i övrigt bra ut förutom att den just var lite liten :) fick ny tid den 10 mars och då borde vi kunna komma könet sa hon, hon tyckte inte att hon såg något som stack ut men det kunde lika gärna vara en blyg pojke haha. Lite tråkigt att bli tillbakaflyttad men huvudsaken allt såg bra ut, vilket det gjorde :)
Skönt att allt såg bra ut. Vad blir ditt bf nu?
Andra trimestern är verkligen ett paradis jämfört med första. Har äntligen orkat komma igång med träningen rejält igen. Har alltid tränat innan jag blev gravid. Gymmet var som mitt andra hem men har under graviditeten fått minskat på gymbesöken eftersom jag mått illa, varit trött, ont i ryggen osv... nu börjar äntligen energin komma tillbaka 100% och jag kan utmana mig mer på gymmet igen. Såååååå kul!!
Någon mer som tränar under graviditeten??
Idag var jag på nytt ul och fick stanna kvar på bf 29 juli och vi väntar en liten flicka :)
Idag går jag in i v 28, bf 29/7. Känner mycket mindre sparkar nu men desto mer rörelser, främst på kvällar, då lever hon om som en duracellkanin där inne :p
Nu har jag bara två fulla månader kvar att jobba och mina sista inackorderingshästar flyttar hem till sin ägare den sista maj.
Är lite skräckblandad förtjusning att ha troligtvis ha nästan en hel månad för sig själv innan det lilla knytet kommer. Varken jobb eller 9 hästar att sköta om eller massa stallarbete. Känns lite märkligt. Kanske vänjer mig vid tanken snart ;)
Hur mår ni? Har sparkandet förändrats hos er med ?