BF Juli 2017 ny
Nu under julen har vi berättat för hela vår familj. Kan berätta hur det gick till :)
På julaftonsmorgonen kom min mor och mormor förbi och åt lite julmat osv, då visade jag min tidiga vul-bild för dem. De blev glada, det trodde jag inte då min mor brukar vara negativ för det mesta! Men hon blev glad, tog kort på bilden med sin telefon och sa att hon tror det blir en flicka ^^ min mormor blev också glad såklart och började föreslå olika barnvagnar, haha!
På kvällen berättade vi för sambons mor och morföräldrar. Hon fick en kopp inslagen med texten "Världens bästa farmor"! Vi filmade hela upplevelsen och hon började gråta av lycka. Måste tillägga att det kommer bli hennes första barnbarn. :) morföräldrarna blev också jätteglada!
Igår på juldagen skulle vi berätta för min pappa, hans fru, mina syskon och deras respektive samt deras barn. Så då slog vi in en VUL-bild i min gamla bodyshop-kalender, som man öppnar genom att dra upp en rosett. Min styvmor öppnade den, och alla började skrika! :'D alla blev jätteglada och började gratulera mig och sambon. Min svägerska blev nog gladast, hon pratade med mig jättemycket om graviditeter och barn osv efter det.
Trodde aldrig alla skulle bli SÅ glada, med tanke på att jag och sambon bara varit tillsammans i ungefär ett år, sen är vi relativt unga med (24 och 22). Men är så glad att de reagerade som de gjorde. Det här har verkligen varit en häftig jul <3