BF Juli 2017 ny
Magen indragen så mycket det går. Vecka 13+3
Magen indragen så mycket det går. Vecka 13+3
Här är man fortfarande vaken, har precis lagat och ätit lövbiffspasta. Känns som kroppen redan ställer in sig på konstiga sömntider igen.
Samma här :D somnade visserligen i nån timme när jag nattade förut ;)
Blir ni också vrålhungriga på kvällen /natten? Om jag är vaken efter kl 23 så blir jag så hungrig så det känns som jag inte ätit på flera veckor, haha :D
Jag är vaken pga smärtan i min arm efter alla misslyckade försök till att ta blodprov.
Har inskrivning imorgon :)
Jag känner sug efter nypressad juice, kött med citron, fisk och korv. Allt kommer på en och samma gång. Haha det är så konstigt. Mår fortfarande illa men hungern är enorm nu så har börjat äta en del :)
Jag har riktigt sugen efter frukt. Har alltid någon frukt tillgänglig att hugga in i. :) men har märkt att jag orkar inte.äta samma mängd mat som förut innan det tar stopp. Det är kanske bra iof:)
Hoppas så på att jag får tiden för rul imorgon. Är så inställd på februari men insåg när ja räknade att se kan ju bli mars också :)
Idag har jag inte gjort många knop. Mest legat under täcket. Hoppas temperaturen vänder snart ute:) inne har jag iallafall fått.upp den till 20 plus:) inte härligt med 40 minus
Har pratat med min MVC sköterska idag och hon kunde inte heller ge något bra svar på varför värdet sjönk. Hon tyckte dock att jag skulle utgå ifrån att jag fått se ett levande foster på vul samt att alla mina gravidsymptom är kvar och försöka vara lugn över detta.
Jag har och andra sidan lite svårt att släppa tanken varför värdet har gått ned. Även fast jag har sett lilla pyret för en vecka sen, så betyder det ju inte att det kommer att överleva resten. Sorry men känner mig som en pessimisst nu...
Jäkla läkare på sjukhuset som ska skrämma upp en...:(
Jo, min sköterska tyckte eller nästan rådde mig till att göra det om jag känner mig mer orolig. Tror jag ska försöka ringa imorgon och få en akuttid. Enl gyn när jag pratade med dem innan jul fanns det inga tider förrän i mitten av januari...
Vaaaa? -40? Fy farao vad kallt!
Jag var iväg på KUB-test idag.
Fostret har tyvärr en bred nackspalt, men näsbenet syntes tydligt och allt annat såg normalt ut. Blodprov togs idag så jag får inte testresultatet förrän på tisdag, men bm som gjorde testet sa att riskresultatet troligtvis kommer bli stort. :-/
Blir riskerna stora blir det vidare utredning. Vi valde att göra kub även denna gång (tredje barnen) just för att vi vill veta hur stor risken är, men hade inte riktigt väntat oss ett dåligt ultraljudsresultat.
Känns som en evighet att vänta till på tisdag för att få veta hur vi ska gå vidare.