Inlägg från: Elliot0300 |Visa alla inlägg
  • Elliot0300
    Kajsakavat82 skrev 2016-12-19 22:15:08 följande:

Ja det blev verkligen ett stort gäng! Kul med lite fler skåningar också - är det första barnet för ngn av er (mer än för mig)? Ska på inskrivning imorgon, förra gången fick jag MA precis ett par dagar innan inskrivning (v11) så känns bra varje gång man passerar en milstolpe. :)

Är min första unge med :)
    Också ett missfall i bakfickan, i vecka 7.
    Var på UL förra veckan och fick se ett hjärta så nu är jag rätt lugn.
    Bor i Malmö :)
  • Elliot0300

Blä, bara varit måttligt illamående tidigare men nu har jag spytt 3 dagar i rad, vill inte äta.
    Har nog brustit något kärl i halsen för det kommer lite blod och smakar blod i munnen.

Ska se om jag kan bli sjukskriven hos läkaren i någon vecka. Orkar ingenting. Arbetar med små barn. Extremt uttröttande..

Någon annan som redan är sjukskriven? :(
    Vill egentligen inte men detta funkar inte..

• Elliot0300

Jag ska ta blodprovet till mitt KUB-test på onsdag och sen UL den 29e, så spänd och nervös!

• Elliot0300
    Summerchild skrev 2017-01-13 15:42:36 följande:

10+3 tror jag men kommer med nyare snart :)

Har du inte BF i augusti då eller tänker jag fel? :) jag är v.12+0 idag och har BF 29 juli
  • Elliot0300
    Summerchild skrev 2017-01-14 16:50:55 följande:
    Jag är samma som dig bf 29 juli och samma dag 12+0 idag lördag... så fantastiskt

Bilden var inte nytagen ;) men skrev vilken vecka jag var i när fotot togs hehe
    Aaaah, jag som är korkad :D
  • Elliot0300
    Summerchild skrev 2017-01-14 22:30:56 följande:
    Vad tror du om att mf risken minskat med? Står lite olika tycker jag 65% på ett håll sen 90% men idag kan vi dra en lättnadens suck :)
    Och på vissa sidor/appar stod det att det vad redan förra veckan :s

Vet inte riktigt med procent men min barnmorska sa att om jag kommit såhär långt är chansen väldigt stor att det går vägen så jag håller fast vid det ^^

Har KUB 24/1 så hoppas allt ser bra ut där med
  • Elliot0300

KUB igår, 1/21600 för downs syndrom och typ 1/200000 på de andra trisomierna! SÅ SKÖNT!
    Livlig var den lille rackaren också :D
    Moderkakan i bakvägg, inte för långt ner heller. Allt såg toppen ut enligt BM! :D

• Elliot0300

Suuuck, så trött på försäkringskassan som ska krååångla. Jobbar 75% men sjukintyget är inte bra nog, de ska kolla med min chef om jag kan få andra arbetsuppgifter (finns inte, jobbar på förskola)

Alltid något man ska behöva oroa sig över nu när man fått reda på att ungen i magen mår bra iaf, haha

Åh elände :(

Svar på tråden BF Juli 2017 ny