BF Juli 2017 ny
29 juli Malmö
29 juli Malmö
Ja det blev verkligen ett stort gäng! Kul med lite fler skåningar också - är det första barnet för ngn av er (mer än för mig)? Ska på inskrivning imorgon, förra gången fick jag MA precis ett par dagar innan inskrivning (v11) så känns bra varje gång man passerar en milstolpe. :)
Blä, bara varit måttligt illamående tidigare men nu har jag spytt 3 dagar i rad, vill inte äta.
Har nog brustit något kärl i halsen för det kommer lite blod och smakar blod i munnen.
Ska se om jag kan bli sjukskriven hos läkaren i någon vecka. Orkar ingenting. Arbetar med små barn. Extremt uttröttande..
Någon annan som redan är sjukskriven? :(
Vill egentligen inte men detta funkar inte..
Jag ska ta blodprovet till mitt KUB-test på onsdag och sen UL den 29e, så spänd och nervös!
10+3 tror jag men kommer med nyare snart :)
KUB imorgon!!
KUB igår, 1/21600 för downs syndrom och typ 1/200000 på de andra trisomierna! SÅ SKÖNT!
Livlig var den lille rackaren också :D
Moderkakan i bakvägg, inte för långt ner heller. Allt såg toppen ut enligt BM! :D
Suuuck, så trött på försäkringskassan som ska krååångla. Jobbar 75% men sjukintyget är inte bra nog, de ska kolla med min chef om jag kan få andra arbetsuppgifter (finns inte, jobbar på förskola)
Alltid något man ska behöva oroa sig över nu när man fått reda på att ungen i magen mår bra iaf, haha
Åh elände :(