Vad händer?
Hej. Vet inte riktigt vart jag ska börja men behöver iaf er hjälp!
Jag och sambon försöker bli gravida och jag hade ägglossning den 25:e november och jag är helt säker på att vi träffa rätt då jag har haft känningar. Trötthet, småyrsel, hunger och känt mig svullen.
Så jag tog en test nu i lördags vilket visade negativt, såg sedan att det testet skulle man ta samma dag som bim som var igår så bara att vänta tänkte jag... men i förrgår så började jag blöda lite och humöret sjönk ner till avgrunden, skaka av mig det och tänkte att nästa månad försöker vi bara igen och att jag antagligen bara varit skengravid men igår började det komma klumpar med mensen som varit kraftig och det har även fortsatt idag men nu har det bara slutat, det precis som att mensen är slut men bara haft den i 3 dar! ????
Bara så där och jag behöver bara ha trosskydd nu??
Jag har annars mens i 6-7 dar.
Ringde bm imorse som sa att det troligtvis var ett tidigt missfall och att jag kan vänta mig att blöda runt en vecka minst... och att jag ska ta ett nytt gravtest en vecka efter jag slutat blöda.
Så min fråga är nu om någon varit med om liknade? Jag känner mig jätteförvirrad just nu..