Inlägg från: FrökenE1985 |Visa alla inlägg
  • FrökenE1985

BIM 5-15/1 januari

Hej! Hoppar in här hos er.

Var hos gyn idag som sa att ägglossninh sker när som helst. Beroende på när ägget släpper så har jag bim nån gång 10-17/1. Kändes som att det släppte tidigare idag och isf har jag bim den 10-11/1.

• FrökenE1985
    Leos Mamma 88 skrev 2017-01-03 11:56:24 följande:

Hoppas att det blir ett plus för dej denna gången! :)

Jag tror faktiskt att jag plussat nu.

Minns du att vi diskuterade att jag tycker apparna som man följer sin cykel på ibland är lite knepiga?

Jag är nästan 100% säker på att min ÄL kom nästan en vecka tidigare än vad appen sa att den skulle komma.

Nu har jag inte ens tänkt på graviditet de senaste veckorna pga mycket kring jul och nyår. I morse kom jag bara och tänka på det eftersom jag såg geaviditetstesten i badrumsskåpet, tog ett, och det dök upp ett streck. Inte så starkt men synligt ändå!

Hoppas att ni kan se! :) Det är inte redigerat

Jag ser absolut ett svagt streck!
  • FrökenE1985
    Viimsan skrev 2017-01-03 16:27:58 följande:

ser ni också ett steck?? Har lite svårt att tro att det faktiskt är positiv....

Det där måste ju vara positivt. Det är ju jättetydligt!
  • FrökenE1985
    Viimsan skrev 2017-01-03 16:48:56 följande:

Ja det är väl det =) känns så overkligt. Helt skakis haha

Det förstår jag. Avvaktar med ett grattis tills du får positivt på ett "vanligt" test. Det var väl ett cb early du tagit nu om jag såg rätt.

Hoppas jag får känna så snart.
  • FrökenE1985
    Leos Mamma 88 skrev 2017-01-05 10:52:51 följande:

Nu är det nog ingen tvekan om att det tog sig denna månaden :)

Troligtvis BIM+1 idag

Härligt! Stort grattis och önskar er all lycka!
  • FrökenE1985
    Leos Mamma 88 skrev 2017-01-05 10:56:25 följande:

Tack så jättemycket!

Hur går det för dej då? :)

Jag har lite känningar. Tycker mig ana streck på test idag men är så tidigt än. Sover mer och har tilltagande illamående som kommer när jag inte ätit på länge, när jag väl äter går det över för att sedan komma tillbaka efter ca 1 timme. Men då hjälper kolsyrat vatten ganska bra. Inatt hade jag svårt att somna pga rejält molande/kramper i magen så det känns lovande än så länge. Bim-6 idag så bara att hoppas det växer en plutt där inne.
  • FrökenE1985
    Leos Mamma 88 skrev 2017-01-05 11:48:19 följande:

Håller tummarna för dej! :)

Jag kände inte av någonting mer än att brösten såg större ut.

Nu känner jag lite molande värk i livmodern, men inget annat. Antar att det säkert sätter igång snart. Bara jag slipper illamåendet denna graviditeten!

Det är ju så olika det där. Jag är normalt väldigt hormonkänslig så behöver inte alls vara något. Det är vårt sjunde aktiva försök, åttonde om man räknar från pillerstopp. Har plussat svagt på 4 av 7 försök men det har inte fått stanna. Räknas inte som mf i vården då de svaga strecken försvunnit innan bim. Men nu känns det mer på något sätt. Påtagligare liksom så hoppet har ju absolut tänts.
  • FrökenE1985

Hur går det för alla här. Jag är på bim-1. Skuggor på test (som vanligt). Lite symtom jag inte haft förut. Framförallt att jag tycker sambons kaffe luktar som kattkiss. Haha

• FrökenE1985
    Kåtisroinen skrev 2017-01-11 09:23:11 följande:

I chock! BIM-1. Hoppas verkligen verkligen att det vill stanna <3

Grattis! <3
  • FrökenE1985
    Livetsgång skrev 2017-01-11 10:00:32 följande:

Ser ytterst svagt streck men tycker det ser snett ut också eller är mina ögon snea nu på morgonen :P

Håller tummarna för dig :) Din tempgraf ser ju varjefall lovande ut :) 

Nu på min mensdag 5 (sista dagens mens) är min temp på 35,98 ca haha så ligger lågt här :P

Morgonögonen kan ju ställa till det. Men kanske är glaset på testen som gör det. Men det är inte det minsta snett irl. Haha... hoppas kunna ta digitalt på fredag.
Svar på tråden BIM 5-15/1 januari