BIM 5-15/1 januari
Hoppar in här. Fick mens 15:e o ska börja äl-testa 25:e tänkte jag. Eller vad tycker ni? Bidrottningsgele ska jag tänka på.
Hoppar in här. Fick mens 15:e o ska börja äl-testa 25:e tänkte jag. Eller vad tycker ni? Bidrottningsgele ska jag tänka på.
hoppar in här jag med.. äl troligtvis 30/12 och bim 13/1. vi förlorade vår dotter i magen i v 30 i somras (första barnet). blev gravid i sep igen men fick missfall i nov. fick tillbaka min mens 17/12 så det blir första försöket för oss nu efter missfallet. 2016 har varit ett riktigt skitår och jag hoppas med hela mitt hjärta att vi får ett levande barn 2017.
God jul på er alla! Nu håller vi tummarna för barn 2017! ???? Själv är jag 41 (blir 42 i februari) o ska skaffa barn med en homosexuell man som är 40. Hoppas verkligen det går vägen. Han har en son på 2 år o jag en på snart 11.
Hej på er! Håller tummarna för er!
Det känns som om ägglossning är på g snart. Börjar känna att det aktivitet i äggstockarna, känner lite molvärk o lite öm i brösten. Hursom så kommer K med sperma sent ikväll o så gör jag inseminering. Sen åker han iväg tidigt imorgon bitti så vi får hoppas på det här! Annars blir det nya försök i januari igen.
Hur har det gått för alla som myst på under julhelgen? ;)
Enligt FF är jag idag på ÄL+4 och enligt NC är jag på ÄL+3..!
Nu börjar den eviga väntan till Bim som ska va den 7e januari enligt bägge apparna..
Det som är bra med apparna är att man ser när tempen sjunker strax före Bim och då är det inte lönt att slösa fler gravtest..
Fertility Friend och Natural Cycles! Är min andra cykel jag kör med apparna. Har haft Period tracker i ett par år, men eftersom jag har oregelbunden mens så har den visat fertila dagar hela cykeln. Alltså omöjligt att försöka hitta ÄL om jag inte vill slösa på massa test i flera veckor då..
Jaså ? ???? Får hoppas det tar sig nu då :) ÄL idag eller?
Ok då är det precis i startgroparna då :)
Ja nu ligger dom väl o väntar på ägget nu då :)
Ok hur funkar det? Är ni goda vänner sen innan eller hur kom ni fram till att ni skulle skaffa barn?
Ja tycker det är så fint när människor kan hjälpa varandra
Ja precis. Och idag är det inte många alls som lever tillsammans ändå då är det bättre att två som gärna vill ha barn skaffar ett gemensamt än två som lever i ett ostabilt förhållande skaffar ett gemensamt. :)
Tycker ialf det är jättefint gjort av er båda :)
Håller tummarna för att det blir ett frö som gror inom kort då :)
Va fint av er ! :)
Nu har det gått en vecka sen ÄL som jag vet att vi prickade in. När kan man börja testa? Har nån testat de tidiga gravtesterna och i så fall hur tidigt? Är så otålig! :)
Ja det är väl det =) känns så overkligt. Helt skakis haha
Tagit ett nyss nu på morgonen !! ser ni som jag ser? Är det positivt? :D
Valde att testa ännu en gång nu idag, testet högst upp (tredje idag hahah) och nu på kvällen blev det starkaste hittills! Nu är jag inte så tveksam längre :D en liten i september om allt går som det ska!