• Stardust

BIM 5-15/1 januari

Jag hoppar in här också! Blev inget denna månad heller denna gången blir det 4e försöket med andra barnet. Bim runt den 9e januari!

• Stardust
    Livetsgång skrev 2016-12-13 11:04:26 följande:

Välkommen.

Jag och sambon är på 3:e försöket nu med vårt första barn.

Har inga barn sen innan någon av oss.

Men 4 försök är inte så mycket. Visst det känns länge för en själv.

Tycker 3:e försöket känns långt med här.

Men nog ska vi allt få ett plus under 2017 tycker jag :)

Det känns ju som en evighet. Speciellt när första blev till på första försöket! Ja men det tycker jag att vi borde få hur gamla är ni?
  • Stardust

Jag har en undran! Jag har BIM om 6 dagar. Jag har mått illa sen i förrgår. Trodde det var magsjuka först men har inte kräkts eller varit lös. Jag mår småilla hela tiden och detta illamående påminner om min förra graviditet. Men är det möjligt att må illa så tidigt?

• Stardust
    Emmie79 skrev 2017-01-03 15:50:40 följande:

Jag har också bim om 6 dagar men jag känner absolut ingenting... Har du varit gravid förut? Tror visst att vissa kan få symptom väldigt tidigt men för mig tog det ett par veckor innan jag märkte något, och då var det brösten som ömmade. Men visst kan det väl vara gravidillamående, det är ju ett typiskt tidigt symptom!

Jag mådde illa strax innan BIM förra graviditeten men inte något ihållande som nu! Ja precis men jag tycker det känns lite väl tidigt. Börjar bli trött på att må illa utan att veta vad det beror på det släpper aldrig.
  • Stardust

Jag fick svagt positivt idag på BIM- 5(ej morgonurin) . Även sambon såg strecket så det var ingen inbillning. Testade med clearblue early. Någon som har erfarenhet av spökstreck från dom?

Svar på tråden BIM 5-15/1 januari