Inlägg från: Kaerlebsbarn |Visa alla inlägg
  • Kaerlebsbarn

Julklapp till "pojkvännens" mamma och man

Hejsan!

Blev igår inbjuden att fira jul den 25e med killen jag träffars familj. Alltså vi har inte uttalat än att vi är ett par, men alla runtomkring oss förutsätter att så är fallet. Det är hans mamma och hennes sambo som håller i tillställningen och då jag enbart träffat mamman i fem minuter tidigare så känner jag inte direkt någon av dem. Även killes två bröder kommer vara där. Det känns märkligt att köpa julklappar till dem då jag inte känner dem än, så tänkte bara ta med mig något till värdparet. Men nu står det lite still i vad jag kan tänkas ta med? Först tänkte jag slänga ihop och göra ett blomsterarrangemang, men det är kanske lite tråkigt? Funderar på om man skulle plockat ihop och gjort någon rolig korg, men vad kan man då ha i?

• Svar på tråden Julklapp till "pojkvännens" mamma och man
  • Kaerlebsbarn

Tack för snabbt svar. Om det blir blomma så tänkte jag i så fall göra en egen "julgrupp" Men mer med vita blommor och silverdekoration så den mer passar i mellan dagarna och till nyår. Blir kanske blomma ändå. 

Är så svårt när man vill göra ett gott intryck utan att det ska vara för överdrivet 

Svar på tråden Julklapp till "pojkvännens" mamma och man