BF 15-31 AUG 2017
Hej alla! BF 26/8, andra barnet. Sonen är snart 3 år. Bor i norra Sthlm. Kul att följas åt lite här! :)
Hej alla! BF 26/8, andra barnet. Sonen är snart 3 år. Bor i norra Sthlm. Kul att följas åt lite här! :)
Det där med maten känner jag igen. Det är inte mycket jag är sugen på alltså! Är i vecka 6 (5+5), Dudå?
Hej alla! Hur många här ska göra KUB-test? Vad är anledningen till att ni gör det? Alltså vad tänker ni "göra" med resultatet?
Vi ska göra KUB. Gjorde det även med ettan. Jag vill se att det förlöper väl med graviditeten. Om KUB visar hög sannolikhet kommer jag att gå vidare med vidare utredningar, i första hand NIPPT.
Vi var på tidigt UL i veckan och det visade sig vara två där inne! Vilken chock. Hihi!
Dubbelt grattis :)
Men oj, grattis! Spännande!
Hej.. gick in i vecka 13 idag och var så glad över att hamna på lite säker mark.. men har hela dagen haft så himla ont på vänster sida, precis ovanför blygdbenet. kommer med några minuters mellanrum och verkligen ilar.. är så himla rädd :( brösten ömmar inte heller. Blöder inte än iallafall men går och väntar på att det ska börja. Kan man få en tid hos gynakuten fast man inte blöder?