BF 15-31 AUG 2017
Hoppar gärna in med! BF 28/8, väntar andra barnet. Hoppas verkligen på det här nu, fick ett MA i augusti så har svårt att inte oroa mig. BIM idag och plussade igår :) Hoppas SÅ att vi får ett litet syskon i augusti!
Hoppar gärna in med! BF 28/8, väntar andra barnet. Hoppas verkligen på det här nu, fick ett MA i augusti så har svårt att inte oroa mig. BIM idag och plussade igår :) Hoppas SÅ att vi får ett litet syskon i augusti!
Hej på er!
Jag hänger på här. Enligt app bf 30 augusti men vi får se hur allt artar sig. Jag fick ett MA i maj så jag hoppas verkligen att denna graviditet resulterar i ett frisk barn och kommer ut om sisådär 9 mån. ÄL+15 idag.
Någon mer här inne som har haft MF eller MA nyligen? Hur känner ni inför den nya graviditeten?
Juste, jag ska åka skidor, alpin över nyår och har inte åkt sedan jag var 18 (åkt tidigare från att jag var 6-18 år, 1 vecka varje år) och är bara av den anledningen nervös över hur det kommer gå men nu med en liten i magen.. Det kan väl inte vara några problem om man ser till att inte ramla? Och OM jag ramlar kan man skada något, en vanlig vurpa liksom?
Hur hade ni resonnerat?
Tråkigt att så många har upplevt massa hemska saker. Usch!! Jag kan inte heller riktigt slappna av, känns jobbigt att inte kunna glädjas riktigt men jag ska ändå försöka tänka positivt. Vi får peppa och stötta varandra.
Jag åker bort över jul och nyår och kommer inte vara aktiv här.
Jag önskar er alla en riktigt mysig jul och gott nytt år. Tänk positivt på den lilla i magen så ska allt gå bra! Vi hörs 2017!
Kram på er!
Hej på er! Jag har precis gått in i v.6 (har ett ma i bagaget, så är lite orolig att jag inte känner mig tillräckligt gravid). Jag har haft lite ömma bröst på sidan upp mot armhålan, men inte så mycket längre dock. Mina bröstvårtor set lite annorlunda ut, lite större och lite mörkare och är lite ådriga.
Men sen hör man om alla som mår illa, har spända bröst osv och då känns det som att jag har för lite symtom. Vad har ni för symtom så här tidigt i graviditet?
Man får väl äta upp att man önskat sig symtom. ;) Jag vet inte vad man ska känna. Hann inte få några symtom förra gången, så jag har liksom inte så mycket att jämföra med. Jag kanske får äta upp det, men önskar mig mer symtom så att det känns mer verkligt. Har du bokat in nåt ul?
Hej! Jodå.. Det rullar på, dock väldigt långsamt. Mådde illa imorse, vaknade av att jag mådde illa, som sen släppte efter lite apelsinjuice. Men försvarsmekanismen säger att jag mår illa av annan orsak! ;p Ådrorna på brösten är kvar och de ömmar nu lite mer än bara på sidorna. Hur känns det för dig?
Det där med maten känner jag igen. Det är inte mycket jag är sugen på alltså! Är i vecka 6 (5+5), Dudå?