• Kamasjo

BF 15-31 AUG 2017

Hej!

Jag plussade redan sex dagar innan BIM och har BF den 15/8. Första barnet. Hade ett tidigt missfall i början av oktober och en mens emellan innan det fastnade igen! Symptom: illamående på förmiddagarna, molvärk, stickningar i sidorna, ömmande bröst och huvudvärk på natten. Jag sover lite sämre, eller vaknar så himla tidigt på mornarna. Sedan några dagar har jag även tyckt att vår innekatt luktar starkt (illa) från munnen - antar att det också är ett symtom :). Nu är jag jätterädd för nytt missfall - skulle sååå vilja slippa den oron. Jag lider av endometrios och opererade bort blindtarmen i somras (en onödig OP då det visade sig att det var endo och inte blindtarmen som orsakade smärtan...) - läste här i någon tråd att detta kunde vara skäl till att man kunde få VUL redan tidigt (typ i vecka 6-7). Någon som vet mer om det?

• Kamasjo
    BergOchDalbanan1985 skrev 2016-12-26 22:40:13 följande:

Jag är i v7 nu, v8 på torsdag.

Är helt sänkt, känner mig typ sjuk nu, jag som längtat efter symtom ångrar mig nu ;)

Ska man känna så? Hur mådde du förra gången, hann du få symtom?

Jag är också i vecka 7 och går in i vecka 8 på torsdag! Jag är sjukligt trött och mår illa från och till. Ont i brösten (under armarna) och molvärk som kommer och går. Går runt med stegring (37,4-37,6) och känner mig hängig. Fick tidigt missfall i v.7 (kan ha inträffat tidigare) för två månader sedan, då hade jag inga symptom, så känner på något sätt att det kanske är helt bra med symtom den här gången!
Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017