• Nysig

BF 15-31 AUG 2017

Hej, jag hoppar in här. Har försökt få barn och precis börjat få hjälp när jag plötsligt fick ett plus i förra veckan! Enligt app bf 29/8.

Inga barn sen tidigare och har PCOS men inte några symptom direkt förutom oregelbunden mens.

Förra veckan hade jag jättespända bröst och gick runt och svalde, rapade hela veckan för att jag mådde diffust illamående.. (fräscht!) Nu upplever jag det som att brösten inte är riktigt lika spända och som att illamåendet också stundvis är bättre, blir genast orolig... Är det såhär, att det svajar lite fram och tillbaka eller håller något på att hända tror ni?!

Hoppas ni har en fin jul! Så svårt att tacka nej till starkvinsglögg, julöl och den rökta och gravade laxen utan att någon ska förstå...!

• Nysig

Har läst lite här ett tag men inte skrivit tidigare. Bf 29/8 och är första gången jag är gravid. Gick in i v9 idag. Haft svårt att bli gravid då jag har pcos men under ett uppehåll från tabletterna jag åt för att hjälpa till blev jag plötsligt gravid. Väldigt spännande och kul men..

Mått illa sen 1/1. Kräkts högst några gånger men mått så illa att jag knappt tagit mig ur sängen. Fått lergigan Comp utskrivet och tar första tabletten kl 5 på morgonen för att ens orka ta mig upp ur sängen och till jobbet. Känner mig dock som en zombie och idag känns allt så hopplöst! Hur länge orkar man må såhär dåligt?!? Känns som hela kroppen är i uppror, magen är ett kaos, är svullen och alla kläder stramar redan. Må illa dygnet runt gör mig helt slut och just nu gråter jag för minsta lilla. Känns som energin redan är slut. Orkar inte träffa några vänner för vill inte berätta än och känns så konstigt att ljuga o inte kunna prata om hur man egentligen mår.

Sorry för deppigt inlägg men idag är det jobbigt..

Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017