Inlägg från: vad ska man heta |Visa alla inlägg
  • vad ska man heta

BF 15-31 AUG 2017

Här är en till som skulle haft sin mens igår ?? Testade plus för ca en vecka sedan(svagt) mår lite illa bara. Jag väntar barn nr 4. Har 3 tjejer sedan innan och med dem mådde jag totalt pyton. Hela huvudet snurrade på mig första tiden.

• vad ska man heta

Jag har tagit vanliga test med 2 streck. Jag har fortfarande tydliga linjer. Med mitt missfall vart det ljusare o ljusare.

• vad ska man heta

Jag har börjat må rejält illa. Trött som en gris. Bara längtar till det lättar. Ringde bm idag som fixade må illa tabletter så ska hämta ut dem senare

• vad ska man heta

Jag har sån panik när det är så lång tid kvar...men det är nog bara för att jag mår så skit just nu. Trött och mår illa hela tiden. Har fått tabletter för illamåendet utskrivet så det känns lite lättare iallafall.

• vad ska man heta
    Jjenss skrev 2016-12-23 17:15:23 följande:

Hej allihopa! Ny här :)

Plussade för en vecka sen var då i vecka 3+5

BF den 26 augusti

Jag är 26 år gammal och har en pojke son är 7 år och en flicka som är 5 från ett tidigare förhållande så detta är min och min nuvarande sambos första barn tillsammans så det känns lite som första gången igen ???? Han har även 2 flickor på 7 o 5 år sen tidigare så kommer bli full fart här hemma med en lillasyster eller lillebror!

Vi har försökt bli gravida i 4 månader men efter ett par år med spiral har mensen varit lite trög och oregelbunden så det gick nog fortare än va jag hade trott! Ska bli kul att följas åt här ??

Ja visst känns det som att det är första barnet bara för man har ny partner. Konstigt det där. Jag har 3 sedan tidigare och min kille 2st.

Jag vet inte ens hur vi ska tala om för alla att vi ska få en bebis
  • vad ska man heta
    Sugarpie skrev 2016-12-26 19:14:55 följande:

Någon fler med BF augusti?

Vi har runt 20 augusti.

Jag mår tjyvens. Illamåendet gör mig ledsen å jag vill bara sova för att slippa känna.. Är mitt 4 barn.

Mitt 4e barn med. Mår så otroligt illa och vill bara sova. Detta tar ju döden på mig. Känns som att det aldrig kommer bli bättre ????
Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017