Inlägg från: Angeleyez |Visa alla inlägg
  • Angeleyez

BF 15-31 AUG 2017

Någon mer som nyligen plussat och beräknar förlossning från mitten av augusti som vill följas vid genom graviditeten??

• Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017
  • Angeleyez

Va kul! Jag själv har en pojk på 5 och en ängel jag förlorade i vecka 20 så är toknervös men försöker glädjas å grattis till er

• Angeleyez

Jag mår illa på förmiddagarna men resten av tiden går det bra. Hur går det med symptom för er?

• Angeleyez

Må illa på förmiddagen trötthet och försöka dölja detta på jobbet blir kul. 
    Men vilken bra långledig sommar det blir. :) Hoppas bara jag får behålla denna lilla och att hen är frisk så jag slipper mista en till. Orolig varje gång jag går på toa.

• Angeleyez

Jag tänkte jag skulle ringa BM idag och prata med henne för inskrivning sist va i vecka 10 men jag vill ha en remiss på kub test tills dess då jag är livrädd att jag ska få samma besked vid RUL i vecka 19-20.

• Angeleyez
    BergOchDalbanan1985 skrev 2016-12-13 23:11:35 följande:

Hej, jag hakar gärna på er :)

Plussade förra veckan. Om allt går bra så har jag BF 16/8.

Detta är min första graviditet och vi fick kämpa länge för att få plusset (1,5år). Hoppas innerligt att det håller i sig nu och inte blir MF.

Har molvärk som kommer och går (känner även av det i ljumskarna/ländryggen) aningens ömma bröst och har även haft några slags stickningar/hugg vid livmodern. Någon annan som känt samma?

Väntar nu på illamåendet, när kan det komma tro?

Molvärk och stickningar har jag med och även illamåénde. Har du tur så slipper du det för det har jag inte haft besvär av innan. och grattis
  • Angeleyez
    Helendi skrev 2016-12-14 06:45:04 följande:

Hej,

har plussat efter IVF och är beräknad till 22 augusti. Har officiella torsdagen på fredag men HCG visar på graviditet.

Håller andan och försöker att leva i nuet och inte fundera så mycket. Kommer nog att inte andas ut innan vi fått svar på Nipt som vi ska göra (har gjort det förut).

Grattis alla!

Jag vill också göra NIPT fick avvikelser förra graviditeten så är tokrädd just nu :/
  • Angeleyez
    Helendi skrev 2016-12-14 09:51:57 följande:
    Ja, usch vad det kan tära på en denna oro.

Tyvärr så visar ju inte Nipt alla "fel" ett barn kan ha vilket vi krasst fick uppleva nu i höstas - men lite kommer det att hjälpa att hålla mig lugnare om det visar sig bli bra siffror. 

Håller tummarna för oss båda!

Vi råkade ut för tanafor dvärgväxt som inte sågs på första fvp utan senare.

Men jag vill ändå ha allt kollat allt denna gången. Ska till BM nästa vecka och prata igenom alternativ.

• Angeleyez

Välkomna allihopa.
    det med symptom är så olika. Man blir nojig när man känner värk i tjejmagen och man blir nojig när man inte känner något. Mina första graviditeter har varit utan illamående och jag mått super bra. Nu är jag i vecka 5 och mår illa varje dag.

Svar på tråden BF 15-31 AUG 2017