Vi som är gravida efter ÄD 2017
Vecka 16, snart 17
Vecka 16, snart 17
Ok har läst lite så det verkar kunna va det! :) ska till BM på onsdag, får höra vad hon säger då. Blir orolig när fladdret inte känts i magen samt att den är hård, men verkar kunna va så att det kan gå dagar utan att man känner nåt.
Hur går allt för dig? Vilken v är du i nu? :)
Men jobbigt att du ff har problem med magen... :( härligt att känna rörelse!! Och jag som tycker tiden bara flyger iväg!!! Dock går tiden mellan ul å så segt för att man väntar... Jag har fått andra roligheter som svamp i underlivet och herpesutslag i mungipan. Herpesen tror jag dock är stressrelaterat då det råder personalkris på mitt jobb och man får stressa ihjäl sig... Bryter ihop snart, jobbar bara 25% tredje veckan, men känns som hela dagar och är helt död efteråt. Ska ta upp allt med BM imorrn då jag ska dit...känns ju inte direkt bra för bebis :(
Oj, vilken skillnad det blir när det är två därinne! Men du är jättefin!!! Här kommer min bild från imorse, vecka 25 på torsdag så nästan tre veckor före...
Blev inte jättestor förrän på slutet med sonen minns jag, verkar bli samma denna gång.
Glömde bilden, här kommer den.
Tack, du är också fin. Skönt att inte bli jättestor förrän på slutet. Det här lär bli mycket jobbigt. Är nu också lite oroad över att magen plötsligt blivit mycket större. En kompis till mig som väntade tvillingar och det hände henne och då hade de dött.
Brevkorgen köpte jag på TGR/Flying tiger.
Hej! Så glad att kunna flytta till den här tråden. Fick positivt besked idag.
Hur va er hcg utveckling?
Ok väntar du tvillingar?
Ok :)
Maran, nej, känner dem fortfarande inte. Hoppas barnmorskan går med på att lyssna efter hjärtljud imorgon när jag ska dit.
Provence: Grattis igen! Började på ca 600 och sen dubblades det varannan dag. Men de ville bara att jag skulle kolla på testdagen.
Vet inte om det är svårare att känna tvillingar. Men de lever och rör på sig i alla fall. Så skönt. Barnmorskan lyssnade.