Vi som är gravida efter ÄD 2017
Hej
hittade denna tråd och jag har precis fått veta att jag genom ÄD blivit gravid, är i vecka 6. Vi var i ivi Valencia.
Har genomgått ÄD två gånger innan, första gången ett embryo som inte tog sig, i dec två frysta embryon, vart gravid men började blöda i vecka 6-7 blev ett missfall.
Igår fick jag veta att jag är gravida efter hcg 19788.
Började blöda igår färskt blod, som stannade av.
Så jag har dubblat lutinus och inga blödningar.
Hur hade ni det med blödningar tidigt i graviditeten?
Stort grattis till er som är gravida via ÄD, vet vilken kamp det här är, psykisk bergodalbana:)
Fick veta idag att jag är gravid genom ÄD men är bara i vecka 2 ännu så det är väldigt tidigt.
Detta var värt fjärde försök, ett färskförsök, med donator nummer två. Vi har gjort i Malmö på RMC.
Idag har jag haft lite rödbruna flytningar, ser ut som att det är Lutinus men självklart oroar man sig och hinner tänka det värsta. Någon som haft liknande?
Snacka om psykisk berg och dalbana, vi hade egentligen TD i torsdags (20/4) men jag klarar inte av att få ett negativt besked och sen gå till jobbet, så därför kom vi överrens om att vänta med att ta testet idag. Var så nervös imorse att jag skakade när jag skulle försöka hålla stickan i koppen! Självklart blev vi överlyckliga men nu forsätter man ju att oroa sig för att man ska börja blöda när som helst. Varje toabesök är rena skräcken.
Längtar så till första ultraljudet i Malmö, som är om ca 6 veckor tror jag, då kanske man verkligen kan tro på det.