[quote=77616167][quote-nick]Sus4nne skrev 2017-04-22 18:05:51 följande:[/quote-nick]Hej,
Fick veta idag att jag är gravid genom ÄD men är bara i vecka 2 ännu så det är väldigt tidigt.
Detta var värt fjärde försök, ett färskförsök, med donator nummer två. Vi har gjort i Malmö på RMC.
Idag har jag haft lite rödbruna flytningar, ser ut som att det är Lutinus men självklart oroar man sig och hinner tänka det värsta. Någon som haft liknande?
Snacka om psykisk berg och dalbana, vi hade egentligen TD i torsdags (20/4) men jag klarar inte av att få ett negativt besked och sen gå till jobbet, så därför kom vi överrens om att vänta med att ta testet idag. Var så nervös imorse att jag skakade när jag skulle försöka hålla stickan i koppen! Självklart blev vi överlyckliga men nu forsätter man ju att oroa sig för att man ska börja blöda när som helst. Varje toabesök är rena skräcken.
Längtar så till första ultraljudet i Malmö, som är om ca 6 veckor tror jag, då kanske man verkligen kan tro på det.[/
Hej igen!:)
Mitt var också ett färskförsök med donator nummer 2.
Ska på ultraljud hos min ivfläkare på torsdag. Han har följt oss hela vägen i det här. Världens bästa stöttning har vi fått. Vi gjorde ju ivf på mina ägg ett par försök men det var lönnlöst vart inga kvalitétsägg. Så han rekommderade ÄD i Spanien.
Mitt missfall tidigare har satt spår i mig så jag är orolig vill bara att det ska bli bra.
:)