Anonym (Vill ha tillbaka min vanliga bror igen) skrev 2016-12-06 09:39:57 följande:
Boendet har ett ansvar , och sköterskan på boendet har också ansvar för det medicinska och allt vad hans hälsa innebär.
Och att dom till och med glömmer att ge han medicin bevisar för mig att dom inte har en fungerande organisation och eller noll arbetsmoral.
Att du försvarar dom bevisar ytterligare din EQ och IQ som är solklart väldigt låg , jag börjar faktiskt tycka lite synd om dig som inte ser det själv , du kan inte ha det lätt?
Sen säg hur många personer med Aspergers syndrom har eget boende och klarar sig själv? Klart det förekommer men det är sällsynt.
Du har noll koll och ingen förståelse för andra människor.
Det här är det sista jag kommer svara på när det gäller dig.
Ta hant om dig vännen.
Kram
Återigen drar du väldigt lustiga slutsatser och verkar blanda ihop ansvarsfördelning.
Vart du egentligen vill komma med dina personangrepp vet jag inte. Men jag vet vart jag har dig och du har helt tydligt inte en aning om vart du har mig.
Jag tror att du skulle förvånas över vad aspergare klarar och inte klarar under rätt förutsättningar, något som jag har erfarenhet i första hand av.
Puss och kram!