• LillahjärtatärJag

Följas åt i resan mot ett +

Hej!

Jag och min man önskar börja bebisverkstaden här hemma och undrar om det finns någon som vill följas åt i försöken mot plus? 

Jag är 34 år, bor i Göteborg och har ett barn sedan tidigare som är 5 år.
    Jag har väl om jag ska vara ärlig lite åldersnoja (??) men hoppas att det ska gå bra :)  Vi har försökt lite sporadiskt tidigare men nu ska vi börja med ÄL-stickor och verkligen försöka! 

Någon som vill vara med? <3

• Svar på tråden Följas åt i resan mot ett +
  • Liiaa
    tvåsmåunderverk skrev 2016-12-30 19:40:05 följande:

Under tiden du har ägglossning så brukar flytningarna vara trådiga :) efter ägglossning är nog olika för alla :)

Mina flytningar var inte trådiga nu de senaste dagarna utan ca onsdag torsdag förra veckan, hade (ursäkta) extremt mkt så det rann ut äggvite liknande... men ska enligt olika kalendrar inte haft äl förens mån eller tisdag. Igår började det hugga och sticka lite som det oftast brukar göra då jag tror jag har äl.. äh jag vet inte nå, blir bara förvirrad av mig själv haha.. äl kanske var tidig istället för sen med tanke på flytningarna
  • zandris

Vill gärna också vara med. Jag är 28 och maken 31 och vi försöker få vårat första barn. Försökt fyra månader men ännu inget resultat. Tänk att det kan vara så frustrerande!?

Denna ÄL gav utslag för 2 dagar sedan på stickan och vi lekte runt den dagen och igår. Vi har sagt vi ska köra 3-4 dagar sedan testet säger ÄL för att försöka öka oddsen (fixar bara att göra det en gång om dagen) men i morse vaknade maken upp dunderförkyld :'( Så blir inget mer denna rundan. Bara hålla tummarna att det räckte...

• Ellencassandra

Vi får köra igång den igen! :) jag e glad för igår fick jag ett svagt streck på äl testet men jag har typ aldrig ens fått nåt streck så känns bra! Så då kanske det e på gång snart iaf ????

• Linda2barnsmamma

Ja inväntar fortfarande någonting. .. 6 veckor sen ja sluta med sprutan har inte så mycket att gå på..

Dom.två.andra graviditeterna var ja redan gravid 6 veckor efter sprutan men verkar inte som så denna gång. . Hehe.

Blivit täppt som sjutton och foglossningen gör sig påmind. Men vet ju inte om känningar ät efter biverkningar av sprutan.. men ja väntar fortfarande

• Lillafisfia

Går och väntar här, BIM 12 januari! Haft ont som bara den nu under ÄL så nått har ju hänt!

• zandris

Ja själv är det inte BIM förresten runt den 14de så lite mer än en vecka till innan man vet... Denna väntan! Tänk om man kunde få veta om det tog sig direkt istället för att behöva vänta på mensen varje månad...

• Lillafisfia
    zandris skrev 2017-01-05 17:42:46 följande:

Ja själv är det inte BIM förresten runt den 14de så lite mer än en vecka till innan man vet... Denna väntan! Tänk om man kunde få veta om det tog sig direkt istället för att behöva vänta på mensen varje månad...

Ja verkligen BIM - imorgon... Vill bara testa men tänker vänta till BIM! Man blir tokig annars, hålla p och f massa neg!
  • zandris
    Lillafisfia skrev 2017-01-05 19:16:36 följande:

Ja verkligen BIM - imorgon... Vill bara testa men tänker vänta till BIM! Man blir tokig annars, hålla p och f massa neg!

Förstår helt! Är ju inte lönt att hålla på att testa för tidigt, slöseri på stickor och på ens psyke. HAr du testat idag?
Svar på tråden Följas åt i resan mot ett +