Anonym (Bikille) skrev 2016-12-04 18:37:38 följande:
Om man ska spionera på nån så är väl en keylogger enklaste sättet. Den sparar allt som matas in av användaren. Så du ser precis hur datorn används, användarnamn o lösenord osv. Finns gratisprogram, men inget jag kan rekommendera för det var säkert 10 år sedan jag använde en keylogger.
Jag tror ju iofs att du kanske upplever det som extremt bra, just för att det är så sällan det sker? Jag brukar i alla fall tycka sex är extremt skönt om jag inte fått något på ett bra tag. Hjärnan liksom exploderar av minsta beröring ens i närheten av könet då.
Säg till han att du behöver sex. Fråga om han föredrar killar. Vad gör du om han inte vill ha mer sex? Är det separation direkt? Eller tänkte du skaffa en älskare med mannens tillåtelse?
Jag skulle bli galen utan sex tror jag. Tror nog att jag haft sex nästan 100ggr sedan i februari...
Förutom att det är väldigt olalgligt är det lätt att upptäcka att sådan använd även fför den som inte har hacker-kunskaper.
Jag skulle inte tveka en sekund att göra en spionerande sambo till en EX-sambo samt anmäla denne för polisen.