Inlägg från: Anonym (Galen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Galen)

Vad vill min sambo?

Hej.

Min sambo och jag har ett barn tillsammans. Han är 3 månader. Under graviditeten så hade vi inte sex...inte nu heller.. han visar INGE intresse? Vi hade sex senast i februari...jag har tagit upp det med honom men nu känns de som jag tjatar bara. Jag frågar vad han gillar, "jag vet inte" allt jag frågar får jag tillbaka i svar : "jag vet inte"

-Älskling? Varför har vi inte sex? "Jag vet inte"

Han säger att jag är attraktiv. Ja allt. Jag är dock inte ful..är 23,liten, smal,blond,ja allt...absolut ingenting fel, luktar inte illa. Inget. Men varför har vi aldrig sex?! Kan ni hjälpa mig? Jag ger han hintar hela tiden! Bäddar mysigt,tänder ljus, klär mig lite sexigt men ej överdrivet. HAN FATTAR INTE! och han vill knappt prata om de heller? Han säger att han är blyg..jahappppp...ok? Vi har en son. Vi har gjort de här förr. Jag har inge sexliv. Hur ska jag göra? Hur kåtar man upp ett dött kärleksliv?

• Svar på tråden Vad vill min sambo?
  • Anonym (Galen)
    Anonym (solklart) skrev 2016-12-04 17:53:58 följande:

Enkelt. Han är bög..

Har faktiskt tänkt de också...hur vet man de då bortsett från allt jag skrev. Tecken?
  • Anonym (Galen)

Han är dessutom inte alls dominant. Tar ALDRIG FÖR SIG

• Anonym (Galen)
    Anonym (Bikille) skrev 2016-12-04 18:13:29 följande:

Ja, jag skulle nog också tro att han är bög. Jag brukar kunna se killar som är gay, det är en massa små subtila saker. Kan inte förklara, jag bara vet när jag ser dem.

Kan ju alltid kolla internethistorik o surfhistorik. Men sånt är lätt att dölja.

Hur var ert sexliv innan? Har det någonsin varit superhett sex i princip så fort ni sågs, eller har det varit lite mer sällsynt med samlag? Är han gay borde han ha lite svårt att prestera.

Prata med han. Fråga rakt ut.

Har kollat historik. Undra om man kan hitta borttagen historik? Vårar sex har varit sällsynt faktiskt...men när vi väl har det är det jätte bra! Jag är såååååå galen o kåt nu så jag vet inte vad jag ska göra, han spelar på sin jävla mobil och kollar blocket på bilar...jag orkar inte få förhoppningar varje dag/kväll..har tröttnat på mina fingrar..
  • Anonym (Galen)
    Anonym (Galen) skrev 2016-12-04 18:24:01 följande:

Har kollat historik. Undra om man kan hitta borttagen historik? Vårar sex har varit sällsynt faktiskt...men när vi väl har det är det jätte bra! Jag är såååååå galen o kåt nu så jag vet inte vad jag ska göra, han spelar på sin jävla mobil och kollar blocket på bilar...jag orkar inte få förhoppningar varje dag/kväll..har tröttnat på mina fingrar..

Och jag skulle inte kunna gå o vara med en annan, sån respekt har jag till både han o sonen
  • Anonym (Galen)
    skogskvinnan skrev 2016-12-04 18:31:33 följande:

Låter som mitt ex. Han var asexuell. Och bög. Hade sex en del när vi först träffades, sen hade vi ingen sex alls. Blev så frustrerande att jag frågade honom rakt ut om jag fick lov att ha sex med andra. Då pratade vi en del om hans ovilja och avsaknad av sexuellt behov och kom fram till at det bästa för oss var om vi gjorde slut. Först i efterhand fick jag reda på att han var bög, det var inget som jag kunde misstänka innan.

TS, förstår och känner igen din frustration. Kan bara råda dig att prata med din kille. Att ni har ett litet barn är ingen ursäkt för att inte ha sex. 

Men Gud vad ont i magen jag fick nu....vad ska jag göra??????? Frågar jag han om sex o allt så blir han tyst eller rycker på axlarna
  • Anonym (Galen)
    Anonym (tina) skrev 2016-12-04 18:52:50 följande:

Du kanske skulle prova med rak kommunikation istället för att ge hintar och hoppas att han kan läsa dina tankar?

Hat du frågat honom hur han måpr och vad han känner?

Jag ska försöka. Så gott jag kan...jag vill så gärna. Jag återkommer hörrni! Imorgon kommer svärmor o ska vara hos oss i 2 veckor...hoppas på något ikväll...annars lär de ta mer än 2 veckor till.....
  • Anonym (Galen)

Jag ska prata med han allvar ikväll..återkommer!

• Anonym (Galen)
    skogskvinnan skrev 2016-12-04 19:51:51 följande:

Bra! Bara att ta tjuren vid hornen. Bättre nu än att behöva vänta i två veckor. Lycka till!!! Ser fram emot att höra hur det gick.

Det är första gången någonsin jag gråtit över detta.

Jag frågade, rakt ut

"Gillar du killar"? Han svarar: nej och ifrågasätter mig hur man kan ställa en sådan dum fråga.

Vi låg i soffan tillsammans, jag tryckte mig mot honom. Får inge svar tillbaka, det gör så ont i magen och i kroppen på något sätt. Man får ont överallt o känner sig så svag. Tillslut reser jag mig upp för jag tycker de känns så meningslöst de här. Han frågar : jaha ska du gå och lägga dig eller?

Jag: ja det ska jag, godnatt!

"Vad är det med dig"?

jag: när ska jag någonsin få känna mig älskad utav dig?

Han svarar:

"Jag vet inte"

Jag ligger nu i sängen, gråter, han ser på tv...
  • Anonym (Galen)
    Anonym (tina) skrev 2016-12-05 00:12:34 följande:

Menar han att han inte älskar dig, att han inser att du inte känner dig älskad eller menar han något annat?

Bra fråga. Aj vi får se vad som händer i framtiden
  • Anonym (Galen)
    Anonym (Gillar du killar..?) skrev 2016-12-05 03:39:21 följande:

Helt ärligt,

Du vill ligga...och frågar din kille om han gillar killar?

Killar är dåliga på hintar...väldigt dåliga.

Om du vill ligga så säg det rakt ut, älskling jag är sjukt kåt, ta mig nu, ge honom en avsugning men avsluta inte, köp en leksak och be honom hjälpa dig med den, hinta inte med ljus utan genom att knäppa upp hans byxor.Erbjud honom en snabbis innan jobbet. Osv

Men att börja fråga om han gillar killar sen gå in och gråta i sovrummet är nog fel väg att gå, jag hade inte blivit så upphetsad av den pratstunden heller...

Om inte det funkar så kanske det är andra grejor som stör ex trötthet,du blivit mamma etc men att förutsätta att din kille är bög känns lite långsökt änsålänge

Wow...du har allt en poäng om inte flera. Jag tar till mig de du skrev. Ska allt bara fråga eller göra något rakt ut.
  • Anonym (Galen)
    Anonym (Häpp) skrev 2016-12-05 20:56:23 följande:

Släpp alla tankar på att snoka i datorn om du inte redan gjort det! Är han honomsexuell eller otrogen så är det ju något han bör berätta för dig. Hur ska du prata med honom ifall du får reda på något du inte vill veta? Skulle du erkänna vad du gjort..?

Istället tycker jag du ska förföra honom! Vill han inte ändå utan drar upp byxorna och vänder sig om så är han inte intresserad av dig helt enkelt. Det spelar ingen roll att du tycker du är snygg, söt och luktar gott. Det har inget med attraktionen att göra! Men låt dig inte nedslås av detta nu utan kör på och ta honom med storm! Ibland är det vad som behövs för att bryta isen...

Tack :)
  • Anonym (Galen)

Tack för alla kommentarer och er tid! Jag tar till mig det o ska försöka här:)

Svar på tråden Vad vill min sambo?