• XDX

Stora bröst

Lajvaren skrev 2016-12-03 21:30:38 följande:
    Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

Jag är man och ser det som en hederssak att inte kolla på kvinnors attribut på sätt som gör någon obekväm. Visst kollar jag ganska ofta, men diskret. 

Kan känna igen känslan av blickar då mitt paket syns tydligt oavsett vilka byxor jag har. Beroende på vem som tittar och tillfälle gör det skillnad på om det bara är pinsamt, egoboost eller rentav hett. Häromdagen i mataffären var det en vacker kvinna i kassan i mataffären som såg väldigt deppig ut, hon tittade hela tiden nedåt, mötte inte kunderna med blicken. När hennes blick vandrade förbi mitt skrev frös hennes ögon till och ögonlocken ryckte upp. Sedan önskade hon mig trevlig kväll. Den blickningen var het och skänkte oss båda värme :D 

På släktkalas är det mest bara pinsamt, likaså när manliga kollegor tittar. Men va fan, vi kan inte rå för våra instinkter och hur vi är skapta, så jag hänger inte upp mig på det och dömer inte. 
Svar på tråden Stora bröst