Inlägg från: Anonym (Snygg & trygg i sig själv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snygg & trygg i sig själv)

Stora bröst

Anonym (75E) skrev 2023-12-29 23:05:49 följande:
    Hahahaha, jag behöver inte okändas bekräftelse. Är för nöjd med mig själv för sånt. Cool 

Men slår jag mig riktigt hårt nån gång och blir patetisk, desperat och börjar fiska likes så återkommer jag.
    +1
    Anonym (Joul26) skrev 2023-12-31 03:39:58 följande:
    Kan man få se dom utan bh kanske????!!!! Vore intressant Flört
    Sånt får ni ta privat. Detta är varken nån bild eller sextråd.
    Anonym (Joul26) skrev 2023-12-31 03:49:35 följande:
    Här diskuteras "stora bröst" och bilder...... Vad gör du här?
    Diskussioner handlar det om ja. Inte bilder eller porrsnack. Håll forumet städat. Annars har du inte själv i tråden att göra. 
    Anonym (Joul26) skrev 2023-12-31 04:35:19 följande:
    Ja exakt...... Det kan säkert dyka upp en och annan bild på en byst. Det är helt okay med tanke på att tråden handlar om bröst.
    Nej, det är inte okej. Sexbilder får ni ta privat som sagt. 
    Anonym (Hii) skrev 2024-03-02 01:46:19 följande:

Måste man ha stora bröst för att visa bild? Mina är tyvärr bara en handfull.. de blir inge större heller utan operation. Jag är 26 år och växt färdigt haha :(

Detta är ingen bildtråd. Inte okej att posta naket härinne.
    Anonym (Hii) skrev 2024-03-02 01:52:59 följande:
    Såg att andra gjort det så trodde det var ok! Då gör jag inte det då
    Flera av dem har också fått sina bilder raderade med rödtext. Bra om respekterar att detta är ett familjeforum och ingen sexsajt menad att gynna desperata incels vilket det tyvärr finns gott om på forumet.
    Anonym (Cka) skrev 2024-03-02 01:57:26 följande:
    Tråden ligger under sex och sånt. Men gissar på att du är dörrvakten som har fredagsvak så att folk i sverige inte har nått skoj? 
    Ämnet är bröst att diskutera med ord. Det är ingen bildtråd. Respektera igen att detta är ett familjeforum och inte din privata sexchat/runktråd.
    Anonym (Cka) skrev 2024-03-02 01:59:26 följande:
    Vi får ta det någon annan gång. Herr snygg och trygg verkar inte gilla att se människor när dom flörtar och har skoj! 
    Ta det privat istället där ingen annan behöver se er.
    Anonym (Cka) skrev 2024-03-02 02:01:56 följande:
    Det här med internet och aspisar, det är viktigt att följa reglerna för dom. 

Det är så man ska börja länka porr..
    Som sagt. Det handlar varken om aspiesar eller att ha tråkigt utan om att respektera forumet för vad det är. Såvida man inte vill få anmälningar på sig och bli avstängd. 
Svar på tråden Stora bröst