• Firepants

Stora bröst

Anonym (Sanna) skrev 2018-05-17 22:44:47 följande:

Du har nämnt tidigare att de har växt från c kupa. Känns de annorlunda nu jämnfört med förr? Mina är otroligt känsliga vid beröring och har c kupa. Jag är 28 och inga barn än.

Tycker c platsar här i tråden. Vad tror Du?:)
  • Firepants
    Anonym (Sanna) skrev 2018-05-18 01:00:57 följande:

Ja d kupa

Får man se dina i tråden?
  • Firepants
    Anonym (Sindy) skrev 2019-05-02 17:44:14 följande:

Kanske inte så stora .

Ser tillräckligt stora ut och helt otroligt fina.

Undrar hur de ser ut under. ;)
  • Firepants
    Anonym (Sindy) skrev 2019-05-03 14:59:26 följande:

MrKrips hade missat att man måste ha en viss strl

Tycker de ser riktigt härliga ut. Inte små någonstans.
  • Firepants
    Anonym (F) skrev 2020-02-02 15:52:33 följande:

Nej det är inte jobbigt. Men mina är opererade och därför märkte jag skillnaden mer. Folk är överlag trevliga och uppfostrade och glor inte. Hade drömt om större länge och inget jag ångrar trots

Fördomar mot operationer, nu helt bekväm med min kropp vilket är Tråkigt att jag inte kunde känna tidigare

Vilken storlek hade du innan och vad har du nu?

Tycker det är kanon att man göra ingrepp så man mår bättre med sig själv. Kul att du är nöjd
  • Firepants
    Anonym (F) skrev 2020-02-03 08:31:02 följande:

Det var väl a-b kupa och nu E. Vet inte om det är kanon direkt , lite problematiskt att en operation leder till bättre självförtroende och trygghet i sin kropp. Men så är det iallafall, svårt att känna ånger

Självklart är det ju synd att det ska behövas men der är ju bra att alternativet finns för de som vill o behöver.

Det var en rejäl ökning du fick.

Blev resultatet bra? Tänkte ärr och form och så.
  • Firepants
    Anonym (F) skrev 2020-02-03 11:28:13 följande:

Ja det blev skillnad. Ärr och form är inga problem, de hänger inte särskilt mycket och det är väl det som avslöjar det hela. En del gillar ju operfekta bröst som hänger och så vilket naturligt stora bröst gör. Det gör inte opererade i lika stor utsträckning vilket är lite konstigt faktiskt.

Ja visst är det så.

Alla är ju olika och personligen tycker jag alla bröst är fina det är ju trots allt den gamla klyschan som för övrigt stämmer att gillar man personen så gillar man automatiskt det som sitter på denne.

Men alla bröst har sin charm och alla går ju att klämma , smeka o suga på oavsett storlek.

Får man fråga din ålder?
  • Firepants
    Anonym (F) skrev 2020-02-04 19:56:52 följande:

Det beror väl på betraktaren. Smaken är som baken osv

Fick aldrig nå svar på senaste. :p
  • Firepants
    Anonym (C-D) skrev 2021-09-01 20:38:23 följande:

Har haft 75 C i hela mitt liv, men nu närmar sig klimakteriet och de bara växer och växer. Underbart!!

Visa tycker jag. :)
  • Firepants
    Anonym (E kupa) skrev 2023-10-17 16:36:15 följande:

Det beror på situationen tycker jag. Jag har själv E kupa och gillar mina bröst väldigt mycket, är jävligt nöjd rent ut sagt haha! Är man med vänner eller klär upp sig lite snyggt för en utekväll rör det mig inte ryggen, men på jobbet känns det lite jobbigare ibland om någon tröja är en aning lite mer urringad. (jobbar som lärare). Lite tråkigt att ibland inte kunna vara bekväm i en favorittröja på jobbet liksom... visst det är säkert inga problem egentligen men man vill ju gärna vara lite "anständig" liksom och inte få de stackars högstadie eleverna att krocka i väggen xD

De låter ju himmelska, du vill inte visa? 
  • Firepants
    Igenvivvi skrev 2023-12-25 15:02:30 följande:

Vill inte va såmre. Ingen BH här heller:) //

Man blir ju inte annat än juldagskåt när man ser dig. ;)
    Ta dom i munnen , leka med vårtorna sen annat härligt som inte bör sägas här. 
  • Firepants
    Anonym (Sindy) skrev 2024-01-30 22:34:29 följande:
    Tack
    Härligt att se dina underbara bröst igen. 
  • Firepants
    Anonym (Sindy) skrev 2024-01-30 22:46:57 följande:
    Bara för att den är en tråkig tisdag?
    Ja den Tisdagen blev lite mindre tråkig nu. 
    Riktigt sexigt Sindy, man vill bara ha mer. 
  • Firepants
    Anonym (TW) skrev 2024-02-26 16:41:12 följande:

Vet inte om mina bröst räknas som stora..känner dock ofta att männens blickar dras till mina bröst.. //

Kul l se dig igen. Lika fin som förr. 
    Men vi saknar att se dina nakna bröst. 
  • Firepants
    Anonym (Mi) skrev 2024-02-29 23:46:47 följande:
    Vilka härliga bröst du har. 
    Skulle väldigt gärna se mer utav dig. 
Svar på tråden Stora bröst