Stora bröst
Du har nämnt tidigare att de har växt från c kupa. Känns de annorlunda nu jämnfört med förr? Mina är otroligt känsliga vid beröring och har c kupa. Jag är 28 och inga barn än.
Du har nämnt tidigare att de har växt från c kupa. Känns de annorlunda nu jämnfört med förr? Mina är otroligt känsliga vid beröring och har c kupa. Jag är 28 och inga barn än.
Ja d kupa
Kanske inte så stora .
MrKrips hade missat att man måste ha en viss strl
Nej det är inte jobbigt. Men mina är opererade och därför märkte jag skillnaden mer. Folk är överlag trevliga och uppfostrade och glor inte. Hade drömt om större länge och inget jag ångrar trots
Fördomar mot operationer, nu helt bekväm med min kropp vilket är Tråkigt att jag inte kunde känna tidigare
Det var väl a-b kupa och nu E. Vet inte om det är kanon direkt , lite problematiskt att en operation leder till bättre självförtroende och trygghet i sin kropp. Men så är det iallafall, svårt att känna ånger
Ja det blev skillnad. Ärr och form är inga problem, de hänger inte särskilt mycket och det är väl det som avslöjar det hela. En del gillar ju operfekta bröst som hänger och så vilket naturligt stora bröst gör. Det gör inte opererade i lika stor utsträckning vilket är lite konstigt faktiskt.
Det beror väl på betraktaren. Smaken är som baken osv
Har haft 75 C i hela mitt liv, men nu närmar sig klimakteriet och de bara växer och växer. Underbart!!
Tycker det är dags för lite fina bilder på alla dessa bröst så de blir hyllade.
Det beror på situationen tycker jag. Jag har själv E kupa och gillar mina bröst väldigt mycket, är jävligt nöjd rent ut sagt haha! Är man med vänner eller klär upp sig lite snyggt för en utekväll rör det mig inte ryggen, men på jobbet känns det lite jobbigare ibland om någon tröja är en aning lite mer urringad. (jobbar som lärare). Lite tråkigt att ibland inte kunna vara bekväm i en favorittröja på jobbet liksom... visst det är säkert inga problem egentligen men man vill ju gärna vara lite "anständig" liksom och inte få de stackars högstadie eleverna att krocka i väggen xD
Vill inte va såmre. Ingen BH här heller:) //
Vet inte om mina bröst räknas som stora..känner dock ofta att männens blickar dras till mina bröst.. //