• Kontakt

Stora bröst

Liza 86.   Gott att höra, du hade fått blickar från mig 😍

• Kontakt
    Anonym (? )( ?) skrev 2023-10-13 19:43:45 följande:

Har naturligt stora bröst och det är generellt sett ganska genant. som idag hände en pinsam sak och jag fick panik. var ledig idag. har tagit bort ett födelsemärke i dekolletaget, och Skulle kolla hur ärret såg ut tidigare idag. Hade då knäppt alla knappar på pikétröjan jag vanligtvis har när jag jobbar.

glömde bort detta och mycket hände på eftermiddagen. fick hastigt följa med dottern till närmsta köpcentrum innan de stängde. När jag kom fram öppnade jag upp jackan för att inte bli för varm. Åh nej! upptäckte att alla knappar var uppknäppta och drog snabbt upp jackan igen. men det var mycket folk och en del förbipasserande hann n
    sådant är faktiskt inte kul när det händer. Har ganska fasta bröst och får världens tuttskåra i en vanlig bh

Det där skall du inte känna dig pinsam för, jag skulle tro att folk förstår att det var ett misstag.
    Det som råkade hända var ändå att du bjud på en väldigt snygg vy 😍❤️
    Du får hemskt gärna ta på dig  tröjan och jackan helt uppknäppt, ta kort och posta här anonymt så jag får se hur sexigt det var 😍❤️
  • Kontakt
    SnabelA skrev 2023-11-05 05:53:33 följande:
    Hehehe... dom är stora och otroligt mjuka 🥰
    Jag skulle vilja se utan tröja❤️
  • Kontakt
    Igenvivvi skrev 2023-12-25 15:02:30 följande:

Vill inte va såmre. Ingen BH här heller:)

Oj oj, nu blev det liiite jobbigt för mig då jag är på jobbet och har nu fått något som jag måste följa, kan bli ganska pinsamt annars 🤪.
    Det är ditt fel 😍❤️
  • Kontakt
    Anonym (boobs) skrev 2023-12-29 21:02:03 följande:

Fritt fram att göra vad man vill :)

Då börjar jag med att smaka på bröstvårtorna, sen jobbar jag mig neråt 😛
  • Kontakt
    Anonym (75E) skrev 2023-12-30 10:14:43 följande:
    Hahahaha, jag säger som det är i dagens likes-galna värld vilket så klart kan vara upprörande för känsliga personer.  Vore bättre om folk kände som jag och inte hade detta galna behov av bekräftelse från nollor och idioter över hur man ser ut. Så extremt mycket bättre folk skulle må. 

Även jag kan lämna en like, men aldrig någonsin för någons utseende. Då handlar det om folk som gjort något bra och där räknar jag inte "se på mig pga xyz".
    Alla kanske inte gör det för att få likes, några kanske gör det för att sprida lite glädje här i världen. 😍
  • Kontakt
    ShoutCast skrev 2024-01-14 03:37:26 följande:

Lite mera dekolletage Glad

Mumsigt!
  • Kontakt
    Anonym (Sindy) skrev 2024-01-30 22:04:44 följande:
    Ser härligt ut, men jag tycker att du ser lite varm ut, du kanske skall ta av dig lite?..,
  • Kontakt
    Anonym (Sindy) skrev 2024-01-30 22:34:29 följande:
    Tack
    Det är vi som skall tacka!  Tack så mycket ❤️
Svar på tråden Stora bröst