Inlägg från: Anonym (75E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (75E)

Stora bröst

Jag var en 75 G/H och som ung var bysten ett lätt sätt att skilja ut stolpskotten från dom vettiga. I 30-årsåldern när man inte ens klädde sig provocerande blev det däremot störande att få kommentarer från okända. I 40-årsåldern ledsnade jag på tjorvandet som stor byst ger när man som jag gillar träning så då la jag mig under kniven för en bröstreduktion.och är numera en 75E/F men eftersom jag är lång ser det ut som en B- eller C-kupa på en normallång person.

Offtopic. Jisses, vad vissa överviktiga med hängtuttar och folk med fejktuttar har bekräftelsebehov... 

• Anonym (75E)
    Anonym (Pompe) skrev 2023-12-29 21:51:06 följande:
    Önskar att du kunde lägga upp en bild på dina 75E/F...
    Hahahaha, jag behöver inte okändas bekräftelse. Är för nöjd med mig själv för sånt. Cool 

Men slår jag mig riktigt hårt nån gång och blir patetisk, desperat och börjar fiska likes så återkommer jag.
  • Anonym (75E)
    Anonym (Umm) skrev 2023-12-30 00:54:23 följande:
    Likt förbannat så kommer du in och fullständigt skriker se och hör mig !!
    Man går knappast in och klankar ner på andra om man nu är så nöjd med sig själv. Haha

Avundsjuka är mer patetiskt än folk som hillar att visa upp sig. 
    Hällre ett par "överviktiga" hängbröst än din äckliga personlighet alla dagar i veckan. 😎
    Hahahaha, jag säger som det är i dagens likes-galna värld vilket så klart kan vara upprörande för känsliga personer.  Vore bättre om folk kände som jag och inte hade detta galna behov av bekräftelse från nollor och idioter över hur man ser ut. Så extremt mycket bättre folk skulle må. 

Även jag kan lämna en like, men aldrig någonsin för någons utseende. Då handlar det om folk som gjort något bra och där räknar jag inte "se på mig pga xyz".
  • Anonym (75E)
    Kontakt skrev 2023-12-30 12:11:29 följande:
    Alla kanske inte gör det för att få likes, några kanske gör det för att sprida lite glädje här i världen. 😍
    Om du vill inbilla dig det så varsågod...
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (75E)
    Anonym (Umm) skrev 2023-12-30 16:51:17 följande:
    En mindre offtopic notering där du klankar ner på andra människor. Kallar folk överviktiga och fejk etc. 
    Ja det är verkligen ett vettigt beteende. 
    Inte kränkt alls men jävligt less på människor som du, människor som ser sig bättre än andra o måste spy ur sig det. 🤮
    Livet blir bra trevligare utan sånna som dig absolut. 
    Jag förstår att sanningen kan vara väldigt provocerande för vissa, men då kanske man inte ska söka bekräftelse på det sättet. Hur osäker är man liksom när man vill lägga ut tuttbilder (där man döljer ansiktet) i en frågetråd där bilder inte var frågan och där man uppenbart hoppas på att okända creeps ska heja på beteendet så man känner sig lite uppskattad för stunden trots att folk egentligen helt struntar i tuttägaren. Men visst, för likes-knarkaren är det en quickfix för att stilla bekräftelsebehovet för stunden. 
Svar på tråden Stora bröst