SportySpice skrev 2016-12-05 14:17:50 följande:
Innan mitt FET gick jag på 2 vul för att se hur/att slemhinnan växt till sig. 1 v innan återföring tog jag Ovitrelle och 3 dagar innan började jag med Crinone som jag skall ta tills TD.
Jag börjar bli lite orolig, vet att jag endast är på ruvardag 4 men jag har inga symtom alls ännu, Hur mår ni?
Det spänner lite i brösten med det gjorde det redan innan pga sprutan och Crinonet. TD är 14/12, men tror jag skall tjuvtesta på torsdag/fredag.
Allt kändes så bra på "FET-dagen", blastocysten var på väg att kläckas vilket skulle vara ett gott tecken (tror jag?), hur "såg" era embryon ut vid återförande?
När vi gjorde ET så kände jag inte heller något förrän närmare testdagen och jag var gravid! Det enda sambon påpekade var att jag åt större portioner mat än vad jag brukar och att jag var fixerad vid salt, detta tänkte jag inte alls på då och kände absolut ingenting i kroppen.
Jag råder dig till att inte testa för tidigt för tydligen kan ovitrelle ge missvisande utslag på grav.test om du testar för tidigt men det visste du kanske redan?