• jhk88

Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra

Hjälp, tack!

Jag hade förmodad ÄL igår med värk under hela dagen och på kvällen avtog det. Så är rätt säker på att ÄL var igår. Vi hade avbrutet sex på torsdagen, fullbordat sex natten till lördagen, avbrutet sex natten till söndag och idag hade vi fullbordat sex.

Finns det någon chans att det skulle kunna ta sig?

• jhk88
    Starlights skrev 2017-02-06 17:13:06 följande:

Funderar i liknande banor, då jag enligt min app skulle haft äl i torsdags, men fick positivt på äl-stickorna först söndag morgon. Vi hade sex torsdag och lördag, men blev inget söndagen och nu har sambon åkt på jobbresa.. Känns ju inte som att vi prickade in riktigt då.. :/

Men om ni har haft sex idag och du hade äl-känningar igår så är det väl ändå chans. Det tar väl ett tag för ägget att vandra, och sen väntar det väl i äggledaren ett tag ändå.

Hoppas! :) Vi kanske har bim runt samma dag nu då? :) 

Spermier lever ju kvar ett tag så det finns en chans för er också!! :) Håller tummarna sååå hårt för oss båda ! <3

Jag har BIM runt den 23/2, du?
  • jhk88
    Starlights skrev 2017-02-06 18:20:24 följande:

Ja man får hoppas det!! :) Borde jag ha bim runt 20/2, enligt testen nu då :) 

Åh vad roligt att vi ligger så nära varandra :) Håller tummarna så hårt!! <3
  • jhk88

Hjälp tack! <3

Okej, inatt kände jag något konstigt i magen. Jag fick jätteont i höger äggstock, smärtan höll i sig i cirka två timmar och sedan gick det över till molande värk. Molvärken håller i sig än. Kan det vara en till ägglossning? Eller vad är det för smärta? I söndags hade jag liknande värk fast i vänster äggstock. Det gick över senare på kvällen...

• jhk88
    hallonsaft24 skrev 2017-02-08 15:30:50 följande:

Jag tror banne mig att jag precis plussat :)

Bor i Gbg.

Grattis!!! <3
  • jhk88
    Mia therese skrev 2017-02-10 11:35:56 följande:

Slut på ÄL-"perioden". Nu kommer den jobbigaste tiden med massa inbillade symptom från dag 1 (redan lite öm i äggstockarna tex )  BIM 20 feb

Det är samma här... är på ÄL+5 idag och igår tyckte jag att jag hade molvärk samt att jag hade en värmande känsla över äggstocken på vänster sida... idag har jag molvärk också. Man börjar ju känna efter sååå fort ÄL har passerat XD
  • jhk88
    yennie84 skrev 2017-02-10 19:59:19 följande:

Kunde inte hålla mig. Köpte två CB early nu, kissade på em (1 timma efter jag kissat) och visst fan är det ett streck???? Tyvärr var det neg på CB digital i morse. Sorry för spam nu

Grattis <3
  • jhk88
    yennie84 skrev 2017-02-10 23:38:58 följande:

Hoppas hoppas hoppas

Jag håller tummarna stenhårt!! <3
  • jhk88
    yennie84 skrev 2017-02-10 23:53:08 följande:

Nu precis visade även Äl-test stegring i hcg vilket känns häftigt eftersom jag är på ty Bim-4

Hurrraaa! :D
  • jhk88
    yennie84 skrev 2017-02-11 00:07:06 följande:

Nu börjar jag våga tro på det

Härligt! Stort stort grattis!! <3
  • jhk88
    yennie84 skrev 2017-02-11 07:58:11 följande:

Morgonens

Nu så

Jaaa! Vad roligt! :D Börjar du förstå nu eller hur känns det?
  • jhk88

Nu har jag haft molvärk i en vecka mer eller mindre konstant. Tycker brösten ömmar, gjorde rätt ont att ligga på höger bröst inatt. Men brösten kändes liknande förra månaden såatte får se... Hatar att man analyserar allt man känner!

• jhk88
    Starlights skrev 2017-02-12 16:59:36 följande:

Har också ömmande bröst, 6-7 dagar till bim. Men kan ju lika gärna vara att mensen är på gång.. Ååh hatar att vänta! Hur tidigt vågar du ta första testen? ;)

Åh, hoppas att det inte är mensen!! Jag hatar också att vänta!! :/ Jag vågar nog ta första testet på BIM-4 som tidigast även om jag tucker att det är väldigt tidigt för mig... men då blir det att jag tar första testet om en vecka.
  • jhk88
    Mia therese skrev 2017-02-12 20:31:22 följande:

Har också haft lite ömmande äggstockar. BIM nästa måndag. Dock bara dag 28 då. Har haft lite längre cykler de senaste månaderna så ska nog inte testa förrän efter måndag.

Hoppas vi båda plussar nästa vecka!! <3
  • jhk88
    yennie84 skrev 2017-02-13 05:36:54 följande:

Så jävla skööööööönt. Då var det inte inbillning ändå

Grattis!!! <3
Svar på tråden Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra