Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra
Då är det bara fortsätta, det sker när det sker :)
Får köpa hem ÄL-stickor och ha mer koll den vägen!
Då är det bara fortsätta, det sker när det sker :)
Får köpa hem ÄL-stickor och ha mer koll den vägen!
Ja, det är sjukt svårt :/ Men om en vecka typ får jag reda på hur det ligger till svart på vitt genom test... :P
Det är en rätt häftig känsla tycker jag, att få känna allt det som pillrena liksom tagit bort. Återkommer om ett par månader när jag hatar allt som har med mens att göra.. ;)
Bra fråga, känns ju som det aldrig kommer gå ur tankarna helt liksom. Men min kille är väldigt tålmodig och kommer säkerligen inte prata något mer om detta förrän det verkligen blivit något så dwt känns skönt att han iaf inte kommer tjata På mig :)
Hur var det med dig, hade du plussat nu?
Jag plussade igår.
Hann inte få nån mens emellan MF och plus.
Hoppas att de går bättre den här gången. Har inget ont i magen som jag hade förra gången så de bådar ju gott iaf.
BF i slutet av september.
Jag håller tummarna för att det blir så! <3 Är idag på ÄL+9 och mina symtom är trötthet, illamående, ökad hunger, ömma bröst och färgändringar på vårtor/gårdar, lite molvärk ibland.... Säkerligen bara inbillning! Men någonting säger mig att det inte är inbillning...
Ja, det är många symtom därav att jag tror att det är inbillning... Men hoppas såklart på att vi båda plussar <3 Jag vet inte om jag vill testa om 3-4 dagar, är såååå rädd för att det ska vara negativt....
Ja, det är många symtom därav att jag tror att det är inbillning... Men hoppas såklart på att vi båda plussar <3 Jag vet inte om jag vill testa om 3-4 dagar, är såååå rädd för att det ska vara negativt....
Japp, Cerazette. Så jag är väl extra glad för att mensen kom igång så tidigt men samtidigt så blir man ju mest galen av att läsa om alla biverkningar. Vissa skriver att Cerazette är/var fruktansvärda och vissa säger tvärtom. Det är ju verkligen sååå individuellt. Vad hade du för preventivmedel?
Haha ja, men det är skönt att bara vara en besatt hemma.. Även om jag märker på honom att han är väldigt glad och spänd så håller han det mer till en skämtsam nivå och jag tror vi båda kommer vilja försöka några mån innan vi verkligen gör det seriöst med stickor och sånt. Han är nog mest glad att han får ligga haha!!! Min sexlust har verkligen kommit tillbaka sek jag slutade med Cerazette.
Jag avlider snart! Mår sååå illa!!! :( :( :(
Jag är ju också nyfiken men ändå är rädslan närvarande att det bara är inbillning... Jag tänkte testa mig den 21/1 i sådana fall. Jag har också tänkt i de banorna att man kanske ska tänka ÄL och 14 dagar framåt...