• crx

Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra

Hur ofta visar de här testen fel? Jag fattar ingenting.

• crx

Min temp är bara 1 eller 2 decimaler ökad. Alltså nästan samma eller samma som innan ÄL.

Jag är förvirrad för jag hade gett upp helt. Kommer bli sjukt ledsen om det här är fel. :O

• crx
    Fjällsippa skrev 2017-01-23 17:46:56 följande:

Jag har aldrig använt ett sådant test, men är det inte helt enkelt ett plus, och du är gravid? Vad menar du med att du fattar ingenting?

Jag är lite i chock, tog detta test mest för att jag hade ett kvar och tänkte jaja kan väl använda upp det nu när vi slutat försöka. ^^

Vågar inte tro... ska köpa ett nytt o ta i morgon men är.... nervös. Känner mig inte ett dugg gravid...
  • crx
    Mirabelle24 skrev 2017-01-23 19:17:50 följande:

Vill du lägga upp en bild på din graf? Vore intressant att se! :)

Men jag slutade ju tempa den 16/1 när jag gav upp... eller menar du om jag börjar tempa fr o med nu? :)
  • crx
    vetlanda skrev 2017-01-25 08:57:42 följande:

Jag har sjukt låg temp fast jag är gravid. Så du ska strunta i allt vad temp heter. Det är så himla missvisande.

Intressant!! Har du tempat regelbundet tidigare?
  • crx
    vetlanda skrev 2017-01-26 14:36:43 följande:

Ja i perioder har jag gjort det. Men min kuva kan man inte lita på alls. Nu när jag är gravid ser den lika ut som när jag inte var gravid. Frågade min läkare igår om detta och han sa att det är en skitkass metod. Just för att ifall man ska gå efter den metoden så måste man sova exakt samma timmar och på samma sätt, bla ha bla ha. Men det finns säkert vissa som det funkar klockrent för.

Jag sover olika timmar och mellan olika tider.

Igår låg min temp på 37 grader och idag på 36,3.

:)

Väldigt intressant! Är bra att få höra om det också för det mesta jag hittar är ju om de som det verkar vara klockrent på. ^^

Jag tycker att somliga månader är lite hattiga med tempen, somliga inte. Så nu ska jag skita i tempmetoden hehe :)
Svar på tråden Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra