Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra
hejsan , jag har velat fram å tillbaka om jag ska skriva och rådfråga.
jag är väldigt osäker när de kommer till min kropp , har haft p-stav väldigt många år , men tog ut den för ett tag sen å då hade den redan gått ut sen 2 månader innan de. jag å min sambo brydde oss inte så mkt och hade mens de sista halvåret , ganska oregelbundet men den var där.
vi har oskyddat sex å jag vet inte när jag har ägglossning osv. för en vecka sen fick jag en ljusrosa flytning , varade inte länge , kom ungefär i en timma både på onsdagen och torsdagen , sen helt borta.
ingen mens i sikte. däremot nu en vecka senare har jag enormt mkt vita flytningar tjockare , har yrsel , "mensvärk" huvudvärk , ont i rygg slutet , trött , hungrig hela tiden och de är något jag tycker är jobbigt då jag har varit en person som har kunna gå en heldag utan att käka . har som aldrig varit ett problem. men nu är de omöjligt . svullen mage och jag har älskat choklad förr men nja de lockar inte mkt nu kan jag riktigt påstå .
jag känner mig väldigt förvirrad bara , har googlat runt enormt mkt och blir inte klokare , jag har fått tid till barnmorskan som sa att jag nog väldigt troligt är gravid trots att jag gjort flera gradivitet tester som har bara visat väldigt väldigt svagt plus , knappt så jag själv tror de är plus , blir dessvärre inte starkare.
någon som har erfarenhet av detta ?
mvh en väldigt förvirrad tjej