Inlägg från: Mariiiiiie |Visa alla inlägg
  • Mariiiiiie

Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra

Hoppar in här.

jag och min sambo försöker 26/27 år. Jag har en son sen tidigare på snart 6 år. Han är väldigt sugen på att bli storebror :) är på bim-3. Har ont i äggstockarna, illamående, kissar ofta och trött. Har även väldigt ont i magen, hittills visar testerna negativt. Men jag ger inte upp än, än finns hoppet om att det kan ge utslag:)

• Mariiiiiie
    Starlights skrev 2016-12-05 21:16:56 följande:

Hej. Vi har försökt i några månader. Blev gravid på tredje försöket, men i vecka sju har jag nu fått missfal.. Hade verkligen sett fram emot en sommarbebis. :(

Någon som vet ungefär hur lång tid det brukar ta innan mensen och ägglossningen kommer igång, och man kan börja försöka igen? 

Min kompis fick missfall i november, i december försökte det igen och hon blev gravid förra året. Så det är nog bara att börja :)
  • Mariiiiiie

Bim +7 imorogn. inga speciella tecken på en graviditet. Tänkte ta ett test imorogn bitti, känns dock som att det kommer vara negativt.. Blää! vill ju ha ett plus nu! 

• Mariiiiiie

Negativt. Har illamåendet från helvete och hulkar mig ofta. Vill ju bara ha det där viktiga strecket på testet. Segt

• Mariiiiiie
    vetlanda skrev 2016-12-09 09:33:36 följande:

Du kanske ska boka ett besök på sjukan. Om mensen är så sen kanske det är bäst.

Va ska ringa sen runt 13. Ska rådfråga dom då :)
  • Mariiiiiie
    Kontaktade ssk idag och de sa att det inte kunde hjälpa mig. det kan ta upp till 3! Veckor innan det syns på grav-stickan, alltså ska jag vänta i 2 veckor till och har jag inte fått mens då eller streck på stickan så ska jag kontakta dom igen så får vi väl se om dom kanske kan kolla då? Bara å vänta å se nu
  • Mariiiiiie
    vetlanda skrev 2016-12-09 19:12:12 följande:
    Oj vad segt!! Men kan de inte ta ett blodprov så syns de ju där.
    Tänkte oxå det. VC skickade mig till 1177 så det var dom som sa det. ska försöka ringa på måndag igen och se om det kan ta ett blodprov. finns ju så många symtom... 
Svar på tråden Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra